سری پیکسل ۶ قابلیت های جدید پیکسل ۷ را دریافت می کنند - تکفارس 
سری پیکسل ۶ قابلیت های جدید پیکسل ۷ را دریافت می کنند - تکفارس 
سری پیکسل ۶ قابلیت های جدید پیکسل ۷ را دریافت می کنند - تکفارس 

سری پیکسل ۶ قابلیت های جدید پیکسل ۷ را دریافت می کنند

مهدی حلوائی
۱۶ مهر ۱۴۰۱ - 10:46
گوگل پیکسل 6

گوشی‌های سری پیکسل ۷ گوگل، که به‌تازگی معرفی شده‌اند، از ویژگی‌های اختصاصی متعددی بهره می‌برند اما حالا گزارش‌های جدید به عرضه‌ی این ویژگی‌ها برای گوشی‌های نسل قبلی سری پیکسل ۶ اشاره دارند.

مطالب مرتبط:

بر اساس گزارش وب‌سایت PhoneArena، به‌روزرسانی بعدی گوشی‌های پیکسل در ماه دسامبر ارائه خواهد شد و بسیاری از ویژگی‌های سری پیکسل ۷ را به این گوشی‌ها اضافه خواهد کرد. بیشتر این قابلیت‌ها برای گوشی‌های مجهز به تراشه‌ی تنسور در دسترس قرار می‌گیرد اما گوشی‌های دیگر گوگل نیز برخی از این ویژگی‌ها را دریافت خواهند کرد.

گوگل پیکسل 6a

قابلیت Clear Calling یکی از ویژگی‌هایی است که در به‌روزرسانی بعدی گوگل به سری پیکسل ۶ اضافه می‌شود. این قابلیت، نویز پس‌زمینه در زمان مکالمه را کاهش می‌دهد. گوشی‌های پیکسل ۶، پیکسل ۶ پرو و پیکسل ۶a با دریافت به‌روزرسانی بعدی امکان ردکردن تماس‌های ورودی با گفتن کلمه‌ی Silence را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

از دیگر ویژگی‌های جدید به‌روزرسانی بعدی گوشی‌های پیکسل ۶ می‌توان به قابلیت Guided Frame و Real Tone اشاره کرد. Guided Frame امکان ثبت تصاویر سلفی با استفاده از دستورات صوتی را فراهم می‌کند و Real Tone نیز رنگ پوست را در تصاویر به‌طور واقعی‌تر نشان می‌دهد. این ویژگی برای گوشی‌های سال گذشته‌ی پیکسل نیز ارائه می‌شود.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید