کاربران می گویند iOS 16 باعث مصرف سریع شارژ باتری می شود - تکفارس 
کاربران می گویند iOS 16 باعث مصرف سریع شارژ باتری می شود - تکفارس 
کاربران می گویند iOS 16 باعث مصرف سریع شارژ باتری می شود - تکفارس 

کاربران می گویند iOS 16 باعث مصرف سریع شارژ باتری می شود

افشین نوری
۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - 10:33
آی او اس 16

اپل نسخه رسمی iOS 16 را به‌همراه سری آیفون ۱۴ عرضه کرد و حالا کاربران می‌تواند از قابلیت متنوع این سیستم عامل استفاده کنند. با این حال، به نظر می‌رسد این آپدیت مشکلاتی را برای کاربران ایجاد کرده است. 

کاربران گفته‌اند که iOS 16 باعث کند شدن گوشی آن‌ها شده است و باتری دستگاه‌شان خیلی زود خالی می‌شود. کاربران همچنین به مشکلاتی در برنامه‌های آی‌مسیج و فیس تایم برخورد کرده‌اند که در کل بسیار آزاردهنده هستند.‌ 

اوا به نظر می‌رسد خالی شدن سریع باتری مهمترین مشکلی است که بعد از نصب iOS 16 ایجاد شده است و ظاهرا این موضوع فقط مختص به گوشی‌های سری آیفون ۱۴ نیست و سایر مدل‌هایی که آپدیت مذکور را نصب کرده‌اند با آن مواجه شده‌اند. کاربران گفته‌اند که گوشی‌شان فقط ۴ الی۵ ساعت شارژ نگه می‌دارد و تقریبا هیچ کاری نمی‌توانتد بکنند. 

البته اپل این مشکل را تایید کرده و گفته است که فعال کردن فیدبک لمسی برای کیبورد در iOS 16 ممکن است باعث مصرف سریع شارژ باتری شود. بنابراین اپل توصیه کرده است که این قابلیت را غیرفعال کنید. مشکل مهم دیگر در iOS 16، عملکرد ضعیف جستجوی Spotlight است که اکنون بیش از ۱۰ ثانیه طول می‌کشد. برخی کاربران گفته‌اند که ریست کردن همه تنظیمات ممکن است به افزایش سرعت Spotlight کمک کند‌. با این حال، اپل هنوز نسبت به این مشکل واکنشی نشان نداده است.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید