اپل آپدیت iOS 16.2 را عرضه کرد - تکفارس 
اپل آپدیت iOS 16.2 را عرضه کرد - تکفارس 

اپل آپدیت iOS 16.2 را عرضه کرد

افشین نوری
۲۳ آذر ۱۴۰۱ - 05:58
اپل آپدیت iOS 16.2 را عرضه کرد - تکفارس 

اپل سرانجام آپدیت iOS 16.2 را برای همه کاربران آیفون عرضه کرد. این اپدیت شامل رفع باگ‌های قبلی و یک‌ اپلیکیشن جدید Freeform می‌شود. 

مراحل تست iOS 16.2 از تاریخ ۲۵ اکتبر شروع شده و تا الان ادامه داشته است و حالا ما شاهد رفع مشکلات قبلی در نسخه جدید هستیم و کاربران هم‌اکنون می‌توانند آن را دانلود و نصب کنند.‌

یک اپلکیشن جدید Freeform نیز به این نسخه اضافه شده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا به‌طور چند نفره روی یک موضوع باهم‌ کار کنند و نظرات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند‌.

یک قابلیت جدید Apple Music Sing نیز ارائه شده که در برنامه اپل موزیک به کاربران اجازه تنظیم صوتی وکال یک آهنگ را خواهد داد و بنابراین شما خواهید توانست با وکال یک آهنگ، همسرایی کنید. لیریک آهنگ‌ها نیز به شما نمایش داده خواهد شد که به‌راحتی قابل دنبال کردن خواهند بود.‌

از طرفی، کاربران آی کلود می‌توانند از چند گزینه جدید محافظت دیتا بهره ببرند، بطوریکه داده‌های این سرویس کاملا رمزگذاری سرتاسری خواهند شد. اپلیکیشن آب‌وهوا نیز به‌روزرسانی شده و با بخش News لینک شده است تا اخبار مربوط به شرایط آب و هوایی هر منطقه را نمایش دهد‌. بخش Live Activities نیز به‌روزرسانی شده است. 

همچنین صفحه لاک اسکرین یک ویجت جدید سلامت در دو سایز مختلف و یک ویجت Sleep دریافت کرده است. باگ‌های قبلی دوربین و قابلیت ارتباط ماهواره‌ای گوشی های آیفون نیز رفع شده‌اند.  

برای نصب iOS 16.2 روی گوشی خود وارد اپلکیشن تنظیمات شوید و گزینه General و سپس Software Update را انتخاب کنید و در انتها روی گزینه Update to iOS 16.2 ضربه بزنید. 

منبع: Applinsider

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید