اپل آپدیت iOS 16.2 را تا قبل از پایان سال ۲۰۲۲ عرضه می کند - تکفارس 
اپل آپدیت iOS 16.2 را تا قبل از پایان سال ۲۰۲۲ عرضه می کند - تکفارس 

اپل آپدیت iOS 16.2 را تا قبل از پایان سال ۲۰۲۲ عرضه می کند

افشین نوری
۱۵ آذر ۱۴۰۱ - 18:09
اپل آپدیت iOS 16.2 را تا قبل از پایان سال ۲۰۲۲ عرضه می کند - تکفارس 

به نظر می‌رسد اپل  قصد دارد تا قبل از پایان سال ۲۰۲۲ آپدیت iOS 16.2 را برای کاربران آیفون عرضه کند‌. این آپدیت ظاهرا قرار بود زودی منتشر شود اما با تاخیر مواجه شد و حالا گفته می‌شود که در فاصله بین ۱۲ تا ۱۶ دسامبر این اتفاق خواهد افتاد.‌

گزارش‌ها حاکی از آن است آخرین نسخه بتا iOS 16.2 امروز عرضه شده است و ظرف یک هفته آینده نسخه پایدار آن منتشر خواهد شد. کسانی که جزو توسعه‌دهندگان هستند می‌توانند در نسخه بتا آن مشارکت کنند.‌

البته برای کاربران عادی توصیه نمی‌شود که نسخه بتا iOS 16.2 را نصب کنند چرا که این نسخه هنوز پایدار نیست و ممکن است مشکلاتی برای آن‌ها به وجود بیاورد. در هر حال، خیلی‌ها امیدوار هستند که اپل نسخه پایدار این آپدیت را قبل از شروع تعطیلات کریسمس عرضه کند. 

بد نیست بدانید که اپل سال گذشته نیز آپدیت iOS 15.2 را در تاریخ ۱۳ دسامبر ۲۰۲۱ عرضه کرد و تا قبل از آن چهار نسخه بتا منتشر کرده بود. بنابراین امسال نیز ممکن است همین رویکرد اتخاذ شود. 

قابلیت‌های جدیدی که د نسخه پایدار iOS 15.2 ارایه خواهد شد شامل بهبود اپلیکیشن هوم و ادغام آن با HomeKit، ویجت‌های مربوط به فعالیت‌های زنده در صفحه لاک‌اسکرین و قابلیت مخفی کردن نوتیفیکیشن‌ها و والپیپر می‌شوند. 

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم‌ که میزان رضایت کاربران از iOS 16.2 چقدر خواهد بود.

منلع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.