گوگل پیکسل ۷ پرو در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شد - تکفارس 
گوگل پیکسل ۷ پرو در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شد - تکفارس 
گوگل پیکسل ۷ پرو در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شد - تکفارس 

گوگل پیکسل ۷ پرو در بنچمارک گیک بنچ مشاهده شد

مهدی حلوائی
۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - 19:51
گوگل پیکسل 7 پرو

قرار است که گوشی‌ گوگل پیکسل ۷ پرو با تراشه‌ی جدید تنسور ۲ به‌زودی به بازار عرضه شود و حالا نتیجه‌ی عملکرد این گوشی در بنچمارک گیک بنچ فاش شده است.

مطالب مرتبط:

گوگل در تراشه‌ی تنسور از ترکیب دو هسته‌ی بزرگ، دو هسته‌ی معمولی (A76) و چهار هسته‌ی کوچک استفاده کرده بود و حالا بر اساس اطلاعات منتشرشده، تراشه‌ی تنسور ۲ نیز از همین ترکیب هسته بهره برده است. با این وجود، تنسور ۲ احتمالاً به هسته‌های جدیدتر شرکت آرم مجهز شده است.

گوگل پیکسل 7 پرو

پیکسل ۷ پرو با تراشه‌ی تنسور ۲ امروز در بنچمارک گیک بنچ موفق به دریافت نمره‌ی چندهسته‌ای بهتر نسبت به پیکسل ۶ پرو شود و از این رو عملکرد نهایی این گوشی نیز بهتر از پرچمدار قبلی گوگل خواهد بود. به‌طور دقیق، عملکرد چندهسته‌ای این گوشی در گیک بنچ ۱۰ درصد بهتر از پیکسل ۶ پرو بوده است.

برتری تراشه‌ی تنسور ۲ در برابر تنسور احتمالاً به دلیل استفاده‌ی آن از فرآیند ۴ نانومتری و همچنین فرکانس بالاتر هسته‌های X1 و A76 آن بوده است. همچنین به‌نظر می‌رسد که گوگل سعی داشته تا در ساخت تراشه‌ی تنسور ۲ روی مصرف انرژی پایین و پاسخگویی مناسب تمرکز کند و در واقع به دنبال شکستن رکورد بنچمارک‌ها نبوده است.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید