دست کم ۷ لپ تاپ تاشو در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه می شود - تکفارس 
دست کم ۷ لپ تاپ تاشو در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه می شود - تکفارس 
دست کم ۷ لپ تاپ تاشو در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه می شود - تکفارس 

دست کم ۷ لپ تاپ تاشو در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه می شود

مهدی حلوائی
۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - 19:38
لپ تاپ تاشو

بر اساس گزارش راس یانگ (Ross Young)، تحلیل‌گر مشهور شرکت تحقیقاتی DSCC، دست کم ۲۳ گوشی و ۷ لپ تاپ تاشو در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه می‌شود. این تحلیل‌گر همچنین به عرضه‌ی اولین گوشی رول‌شونده در سال آینده‌ی میلادی اشاره کرده است.

هرچند که گفته می‌شود بیشتر سازندگان گوشی‌های اندرویدی از جمله گوگل در حال طراحی گوشی رول‌شونده‌ی اختصاصی خود هستند اما تا به حال تنها شرکت اوپو چنین محصولی را به نمایش گذاشته است. این در حالی است که راس یانگ نیز اعلام کرده که اولین گوشی رول‌شونده‌ی ۲۰۲۳ متعلق به شرکتی چینی بوده و این گوشی از نمایشگر تولیدشده توسط یکی از شرکت‌های کره‌ای بهره می‌برد.

لپ تاپ تاشو

انتظار می‌رود که علاوه بر ایسوس، اچ پی و لنوو، شرکت‌های جدیدی نیز در بازار لپ تاپ‌های حضور پیدا کنند. همچنین DSCC پیش‌بینی می‌کند که بازار گوشی‌های تاشو در سال ۲۰۲۳ با رشدی ۳۴ درصدی روبه‌رو خواهد شد چرا که یکی از شرکت‌های چینی دست کم ۴ گوشی تاشو را برای عرضه در این سال در دست ساخت دارد.

در حال حاضر بازار لپ تاپ‌های تاشو شاهد حضور محصولاتی با سایزهای مختلف بوده است. برای مثال، ایسوس زن بوک فولد از نمایشگر ۱۷ اینچی جدیدی استفاده کرده که سایز آن پس از تاشدن به ۱۲ اینچ کاهش پیدا می‌کند اما سایز نمایشگر لنوو تینک پد X1 فولد، که اولین لپ تاپ تاشوی جهان نیز به حساب می‌آید، پس از بازشدن به ۱۳ اینچ می‌رسد.

منبع: NotebookCheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید