لپ تاپ گیمینگ گیگابایت G6 با تراشه i7-13620H معرفی شد - تکفارس 
لپ تاپ گیمینگ گیگابایت G6 با تراشه i7-13620H معرفی شد - تکفارس 
لپ تاپ گیمینگ گیگابایت G6 با تراشه i7-13620H معرفی شد - تکفارس 

لپ تاپ گیمینگ گیگابایت G6 با تراشه i7-13620H معرفی شد

مهدی حلوائی
۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - 10:13
گیگابایت G6

کمپانی گیگابایت پس از عرضه‌ی لپ تاپ‌های گیمینگ سری G5 در سال گذشته، امسال با لپ تاپ‌های اقتصادی سری G6 به بازار بازگشته است. به‌گفته‌ی این شرکت، سری گیگابایت G6 به تراشه‌های نسل ۱۳ اینتل و گرافیک انویدیا ۴۰۵۰ و ۴۰۶۰ مجهز شده‌اند.

مطالب مرتبط:

گیگابایت G6 پرچمدار لپ تاپ‌های گیمینگ جدید این شرکت تایوانی بوده که از تراشه‌ی اینتل Core i7-13620H با فرکانس ۴.۹ گیگاهرتز و کارت گرافیک انویدیا ۴۰۶۰ با ۸ گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی بهره می‌برد. این لپ تاپ به نمایشگر ۱۶ اینچی فول اچ‌دی (WUXGA) با نرخ تازه‌سازی ۱۶۵ هرتز و نسبت ابعاد ۱۶:۱۰ مجهز شده و گیگابایت در آن از سیستم خنک‌سازی ویندفورس با دو فن خنک‌کننده‌ی بزرگ استفاده کرده است. گیگابایت G6 از رم DDR5-4800 و حافظه‌ی SSD نسل ۴ PCIe نیز پشتیبانی می‌کند.

گیگابایت G6

گیگابایت G6 همچنین حدود ۲ کیلوگرم وزن داشته و لپ تاپ سبکی به حساب می‌آید. این محصول از فناوری DLSS 3 و وای فای ۶E پشتیبانی کرده و به درگاه اترنت R145 نیز مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های گیگابایت G6 می‌توان به کیبورد RGB، دو اسپیکر ۲ واتی، باتری ۴۵ وات‌ساعتی و پشتیبانی آن از بلوتوث ۵.۲ اشاره کرد.

لیست درگاه‌های گیگابایت G6 شامل یک درگاه USB 2.0 (تایپ A)، یک درگاه USB 3.2 نسل ۱ (تایپ A)، دو درگاه USB 3.2 نسل ۲ (تایپ C)، یک درگاه مینی DP 1.4، یک درگاه HDMI، شیار کارت میکرو اس‌دی و یک جک ۲ در ۱ برای پشتیبانی از هدفون و میکروفون اشاره کرد. در حال حاضر هنوز قیمت و تاریخ عرضه‌ی این لپ تاپ اعلام نشده است.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید