مشخصات لپ تاپ سرفیس گیمینگ مایکروسافت فاش شد - تکفارس 
مشخصات لپ تاپ سرفیس گیمینگ مایکروسافت فاش شد - تکفارس 
مشخصات لپ تاپ سرفیس گیمینگ مایکروسافت فاش شد - تکفارس 

مشخصات لپ تاپ سرفیس گیمینگ مایکروسافت فاش شد

مهدی حلوائی
۲۲ شهریور ۱۴۰۱ - 12:23
لپ تاپ سرفیس گیمینگ مایکروسافت

لپ تاپ‌های سری سرفیس مایکروسافت در چندین نسخه‌ی مختلف از جمله استاندارد، پرو و استودیو به بازار عرضه شده‌اند و حالا به‌نظر می‌رسد که غول فناوری آمریکایی قصد دارد تا اولین نسخه‌ی گیمینگ این لپ تاپ را نیز در دسترس قرار دهد.

مطالب مرتبط:

وب‌سایت Prime Gaming امروز موفق شد تا به مشخصات لپ تاپ سرفیس گیمینگ دسترسی پیدا کرده و اطلاعات مربوط به آن را به اشتراک بگذارد. لیست لپ تاپ‌های مایکروسافت معمولاً شامل محصولات سبک و باریک مخصوص تولید محتوا می‌شود اما حالا این موضوع با عرضه لپ تاپ سرفیس گیمینگ تغییر پیدا می‌کند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط Prime Gaming، لپ تاپ سرفیس گیمینگ از نمایشگر ۱۶ اینچی PixelSense Flow با پشتیبانی از وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰، نرخ تازه‌سازی ۱۶۵ هرتز و فناوری دالبی ویژن بهره برده و ابعاد آن نیز ۱۴.۰۷ در ۹.۶۵ در ۰.۷۷ اینچ می‌باشد. مایکروسافت این لپ تاپ را در دو نسخه با تراشه‌های نسل ۱۲ اینتل Core i7-12700H و Core i5-12500H و رم ۳۲/۱۶ گیگابایتی از نوع LPDDR4X به بازار عرضه می‌کند.

لپ تاپ سرفیس گیمینگ مایکروسافت

نسخه‌ی مجهز به پردازنده‌ی Core i7 از تراشه‌ی گرافیکی انویدیا RTX 3070 Ti بهره می‌برد و نسخه دیگر نیز به تراشه‌ی گرافیکی RTX 3050 Ti مجهز می‌شود. از دیگر ویژگی‌های سرفیس گیمینگ می‌توان به حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی، ۱ ترابایتی و ۲ ترابایتی، سه درگاه USB 4/تاندربولت ۴ تایپ C، جک هدفون و درگاه سرفیس کانکت اشاره کرد.

قرار است که مایکروسافت سرفیس گیمینگ را در دو رنگ نقره‌ای و مشکی مات به همراه اشتراک یک ساله‌ی سرویس گیم پس آلتیمیت به بازار عرضه کند. در حال حاضر هنوز قیمت و تاریخ عرضه‌ی این لپ تاپ مشخص نشده است اما انتظار می‌رود که در رویداد CES 2023 شاهد رونمایی از آن باشیم.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید