اینتل بار دیگر خبر لغو تولید کارت های گرافیک سری آرک الکمیست را رد کرد - تکفارس 
اینتل بار دیگر خبر لغو تولید کارت های گرافیک سری آرک الکمیست را رد کرد - تکفارس 
اینتل بار دیگر خبر لغو تولید کارت های گرافیک سری آرک الکمیست را رد کرد - تکفارس 

اینتل بار دیگر خبر لغو تولید کارت های گرافیک سری آرک الکمیست را رد کرد

مهدی حلوائی
۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - 15:04
اینتل آرک الکمیست

هفته‌ی گذشته گزارش‌هایی مبنی بر لغوشدن تولید کارت‌های آرک الکمیست اینتل منتشر شد اما این شرکت امروز بار دیگر چنین موضوعی را تکذیب کرد. این دومین بار در سه‌ماهه‌ی جاری است که چنین شایعاتی در خصوص کارت‌های گرافیک شرکت اینتل پخش می‌شود.

مطالب مرتبط:

به‌گزارش راجا کودوری (Raja Koduri)، رئیس بخش AXG اینتل، این شرکت در حال حاضر چندین کارت از سری آرک را در دست ساخت دارد که قرار است در ماه آینده به بازار عرضه شوند. در حال حاضر اینتل برای عرضه‌ی کارت‌های گرافیک خود با مشکلاتی مواجه است که برخی از آن‌ها به علت تصمیمات اشتباه این شرکت و برخی دیگر نیز به علت زمان‌بندی نامناسب و همچنین مشکلات جهانی (پاندمی، جنگ، کمبود قطعات و غیره) ایجاد شده است.

اینتل Arc A770

با این وجود، خوشبختانه تا عرضه‌ی کارت‌های گرافیک سری آرک به بازار زمان زیادی باقی نمانده و اینتل نیز هر هفته اطلاعات تازه‌ای را در خصوص این محصولات در دسترس کاربران قرار می‌دهد. در حال حاضر بسیاری از ویژگی‌ها و مشخصات کارت‌های سری آرک فاش شده است و با توجه به عملکرد این کارت‌ها در بنچمارک‌های مختلف، به‌نظر می‌رسد که اینتل کار دشواری را برای رقابت با انویدیا و ای ام دی در این بخش از بازار خواهد داشت.

نظر شما در مورد کارت‌های گرافیک شرکت اینتل چیست؟ به‌نظر شما آیا اینتل در این بخش از بازار توان رقابت با انویدیا و ای ام دی را دارد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید