گزارش: کارمندان توییتر در حال ترک این شرکت هستند - تکفارس 
گزارش: کارمندان توییتر در حال ترک این شرکت هستند - تکفارس 
گزارش: کارمندان توییتر در حال ترک این شرکت هستند - تکفارس 

گزارش: کارمندان توییتر در حال ترک این شرکت هستند

افشین نوری
۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - 19:18
توییتر

به نظر می‌رسد کارمندان توییتر از وضع به وجود آمده که در اثر انصراف ایلان ماسک از خرید توییتر و شکایت توییتر از او ایجاد شده است خسته شده‌اند و در حال ترک کردن این شرکت هستند. 

ماسک چند ماه پیش اعلام کرد که قصد خرید توییتر را به قیمت ۴۴ میلیارد دلار دارد اما اخیرا اعلام ‌کرده است که از خرید آن منصرف شده است. همین موضوع باعث شده تا توییتر با شکایت از او از طریق قانونی اقدام کند. حالا دادگاه رسیدگی به این شکایت قرار است مهرماه امسال برگزار شود. 

 مجموع این اتفاقات باعث شده تا وضعیت شرکت توییتر در هاله‌ای از ابهام باشد و کارکنان این شرکت از شرایط به وجود آمده خسته و دلزده بشوند. 

یکی از کارمندان توییتر گفته است که به خاطر اینکه در طول این مدت از نظر روانی خسته شده است قصد ترک توییتر را دارد. خیلی از کارمندان توییتر اعتماد خود را به این شرکت از دست داده‌اند و حتی ارزش بازار این شرکت در طول چند ماه گذشته به شدت کاهش یافته است. 

یکی از کارمندان سابق توییتر گفته است که هر هفته گروهی از کارمندان در حال ترک این شرکت هستند و دلیل اصلی اکثر آن‌ها برای این کار خستگی از وضع موجود و نامعلوم بودن شرایط بوده است. ضمن اینکه خیلی از کارکنان نگران خرید توییتر توسط ایلان ماسک‌ هستند و فکر می‌کنند که اگر چنین اتفاقی بیفتد شرایط وخیم‌تر خواهد شد. 

دادگاه رسیدگی به شکایت توییتر علیه ماسک قرار است از تاریخ ۱۷ اکتبر به مدت ۵ روز برگزار بشود. هر دو طرف در حال جمع‌آوری اسناد کافی برای ارائه به دادگاه هستند و هنوز مشخص نیست که کدامیک از آن‌ها برنده‌ این میدان خواهد بود. در هر حال باید منتظر ماند و دید آیا ماسک درنهایت تصمیم به خرید توییتر می‌گیرد یا نه.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید