واتساپ مهلت پاک کردن پیام های ارسالی را تا ۲ دقیقه افزایش داد - تکفارس 
واتساپ مهلت پاک کردن پیام های ارسالی را تا ۲ دقیقه افزایش داد - تکفارس 
واتساپ مهلت پاک کردن پیام های ارسالی را تا ۲ دقیقه افزایش داد - تکفارس 

واتساپ مهلت پاک کردن پیام های ارسالی را تا ۲ دقیقه افزایش داد

افشین نوری
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - 18:47
واتساپ

واتساپ قابلیت جدیدی برای پلتفرم خود عرضه کرده است که به کاربران اجازه خواهد داد تا پیام‌های ارسالی خود را تا ۲ روز بعد از ارسال پاک کنند‌. تا قبل از عرضه این قابلیت، شما فقط یک ساعت فرصت داشتید که پیام ارسالی خود را پاک کنید.

اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، این مدت زمان تا الان محدود به یک ساعت و ۸ دقیقه و ۱۶ ثانیه بود، اما حالا به ۲ روز و ۱۲ ساعت افزایش یافته است. بنابراین با ارائه این قابلیت، شما فرصت کافی برای پاک کردن پیام‌های ارسالی خود خواهید داشت. 

شما برای پاک کردن پیام‌های ارسالی در واتساپ فقط کافی است روی هر پیامی که مدنظرتان است که فشار دهید و نگه دارید و سپس گزینه Delete > Delete for everyone را انتخاب نمایید. توجه داشته باشبد که برای استفاده از این قابلیت باید هر دو طرف از آخرین نسخه واتساپ استفاده کنند. در حال حاضر همه کاربران واتساپ می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند‌.

کاربران اپلیکیشن آی‌مسیج اپل نیز اخیرا در آپدیت iOS 16 قابلیت پاک کردن پیام‌های ارسالی را دریافت کرده‌اند. در حالیکه کاربران این اپلیکیشن در اولین نسخه بتا iOS 16 می‌توانستند در عرض ۱۵ دقیقه پیام‌های ارسالی خود را پاک کنند اما حالا در نسخه ۵ بتا iOS 16 فقط ۲ دقیقه فرصت خواهند داشت. 

البته ارائه این قابلیت انتقادات زیادی را در پی داشته است ولی با این‌حال به نظر می‌رسد که کاربران آی‌مسیج و واتساپ از آن راضی هستند. تلگرام نیز مدت‌هاست که این قابلیت را عرضه کرده است و حتی هیچ محدودیتی در این رابطه قرار نداده است. 

منبع: ۹to5mac

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید