واتساپ به‌زودی قابلیت مخفی کردن شماره تلفن را عرضه می‌کند - تکفارس 
واتساپ به‌زودی قابلیت مخفی کردن شماره تلفن را عرضه می‌کند - تکفارس 

واتساپ به‌زودی قابلیت مخفی کردن شماره تلفن را عرضه می‌کند

افشین نوری
۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - 10:16
واتساپ

واتساپ ظاهرا قصد دارد قابلیت جدیدی به پلتفرم خود اضافه کند که امکان مخفی کردن شماره تلفن‌ها را فراهم خواهد کرد. این قابلیت فعلا در مرحله است و زمان دقیق عرضه آن هنوز مشخص نیست. 

وب‌سایت WABetaInfo گزارش داده است که این قابلیت در نسخه بتا واتساپ برای اندروید رویت شده است و احتمالا به‌زودی در اختیار همه کاربران قرار خواهد گرفت. این قابلیت به کاربران اجازه خواهد داد تا شماره تلفن خود را از طرف مقابل‌شان مخفی کنند. 

واتساپ

این قابلیت، در حالت پیش‌فرض غیرفعال است و فقط در اعضای کامیونیتی‌ها قابل سترس است. به این ترتیب، شماره تلفن کسی که وارد یک کامیونیتی می‌شود برای سایر اعضا نمایش داده نخواهد شد، اما وقتی که کاربر به گروه‌های در داخل آن کامیونیتی می‌پیوندد شماره او ممکن است برای اعضای گروه‌ها نمایش داده شود.

تصاویر منتشر شده از این قابلیت، نحوه فعال کردن آن را نشان می‌دهد، اما در خارج از کامیونیتی‌ها چنین قابلیتی وجود نخواهد داشت. این در حالیست که تلگرام از مدت‌ها قبل امکان مخفی کردن شماره تلفن را ارایه کرده است. 

این قابلیت در نسخه ۲.۲۲.۱۷.۱۲ واتساپ بتا رویت شده است و باید منتظر بمانیم و ‌ببینیم چه زمانی در اختیار همه کاربران قرار خواهد گرفت. واتساپ تاکنون قابلیت‌های مختلفی را ارائه کذده است که همه آن‌ها به بهبود این پیام‌رسان اجتماعی کمک کرده‌اند. 

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.