واتساپ قابلیت پاسخ سریع به استاتوس ها از طریق ایموجی را دریافت می کند - تکفارس 
واتساپ قابلیت پاسخ سریع به استاتوس ها از طریق ایموجی را دریافت می کند - تکفارس 

واتساپ قابلیت پاسخ سریع به استاتوس ها از طریق ایموجی را دریافت می کند

مهدی حلوائی
۱۷ مرداد ۱۴۰۱ - 17:33
واتساپ

به‌نظر می‌رسد که واتساپ با دریافت هر به‌روزرسانی جدید، شباهت بیشتری به اینستاگرام پیدا می‌کند و حالا قابلیت جدیدی که برای این پیام‌رسان ارائه شده، همانند استوری‌های اینستاگرام امکان پاسخ سریع به استاتوس‌ها از طریق ایموجی را فراهم کرده است.

مطالب مرتبط:

بر اساس گزارش منتشرشده در وب‌سایت WABetaInfo، قابلیت‌ یادشده از چند هفته‌ی پیش در حال توسعه بوده و حالا واتساپ آن را در بتای جدید پیام‌رسان خود برای سیستم‌عامل اندروید عرضه کرده است. این ویژگی در بتای شماره‌ی ۲.۲۲.۱۷.۲۴ ارائه شده اما ممکن است که برخی از کاربران، آن را در بتای شماره‌ی ۲.۲۲.۱۷.۲۱، ۲.۲۲.۱۷.۲۲ و ۲.۲۲.۱۷.۲۳ نیز دریافت کنند.

واتساپ

به‌گزارش WABetaInfo، ویژگی جدید واتساپ تنها در دسترس برخی از کاربران نسخه‌ی بتای این پیام‌رسان قرار گرفته است اما در طی هفته‌های آینده، کاربران بیشتری به آن دسترسی پیدا می‌کنند. همچنین پس از این‌که باگ‌ها و مشکلات این ویژگی برطرف شود، واتساپ آن را در نسخه‌ی پایدار پیام‌رسان خود ارائه خواهد کرد. در حال حاضر تاریخ دقیق عرضه‌ی این ویژگی اعلام نشده است.

نظر شما در مورد واتساپ چیست؟ به‌نظر شما این پیام‌رسان باید چه قابلیت‌های جدیدی را دریافت کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.