اولین تصویر از آواتارهای سه بعدی واتساپ منتشر شد - تکفارس 
اولین تصویر از آواتارهای سه بعدی واتساپ منتشر شد - تکفارس 
اولین تصویر از آواتارهای سه بعدی واتساپ منتشر شد - تکفارس 

اولین تصویر از آواتارهای سه بعدی واتساپ منتشر شد

افشین نوری
۲ مرداد ۱۴۰۱ - 10:23
واتساپ

واتساپ تاکنون قابلیت‌های زیادی برای ارائه کرده است و حالا این شرکت آواتارهای سه بعدی را به پلتفرم خود اضافه کند. این آواتارها قابل استفاده در تماس‌های ویدیویی خواهند بود و امکان شخصی سازی آن وجود خواهد داشت. 

امروز اولین تصاویر از این آواتارها فاش شده است که در ادامه ملاحظه می‌کنید. اگر واتساپ این قابلیت را ارائه کند می‌تواند کاربران بیشتری را جذب خود کند، این در حالیست که پلتفرم‌هایی مثل تلگرام هنوز چنین قابلیتی عرضه نکرده‌اند‌.

واتساپ

واتساپ برای رقابت با تلگرام سعی کرده است قابلیت‌های متنوعی را به پلتفرم خود اضافه کند و اخیرا قابلیت ری‌اکشن به پیام‌ها با استفاده از ایموجی را ارائه کرده است و اخیرا نیز فاش شده است که امکان انتشار یادداشت‌های صوتی در بخش استاتوس به‌زودی عرضه خواهد شد. 

با این حال به نظر می‌رسد که آواتارهای سه بعدی مهمترین قابلیت این پلتفرم خواهد بود و مدت‌هاست که شایعاتی درباره این قابلیت وجود دارد. امروز اولین تصاویر این آواتارها منتشر شده است که دید بهتری در اختیار ما قرار می‌دهند. 

وب‌سایت WABetaInfo گفته است که این آواتارهای سه‌بعدی در نسخه بتا ۲.۲۲.۱۶.۱۱ واتساپ رویت شده است. این آواتارها تقریبا مشابه آواتارهای فیس بوک هستند و به نظر می‌رسد که متا قصد دارد این آواتارها را در پلتفرم‌های مختلف خود ارائه کند. 

به گفته WABetaInfo، این آواتارها می‌توانند به‌عنوان فیلتر در هنگام تماس‌های ویدیویی یا به‌عنوان استیکر برای اشتراک‌گذاری با دوستان استفاده شوند. این آواتارها هنوز در مرحله توسعه است و‌ فعلا مشخص نیست که واتساپ چه زمانی آن را در اختیار همه کاربران خواهد گذاشت. 

نظر شما درباره این آواتارها چیست؟

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید