واتساپ قابلیت انتقال اطلاعات از آیفون به اندروید را عرضه کرد - تکفارس 
واتساپ قابلیت انتقال اطلاعات از آیفون به اندروید را عرضه کرد - تکفارس 

واتساپ قابلیت انتقال اطلاعات از آیفون به اندروید را عرضه کرد

افشین نوری
۳۰ تیر ۱۴۰۱ - 14:59
واتساپ

قابلیت انتقال تاریخچه چت‌های واتساپ از آیفون به اندروید به‌طور رسمی عرضه شد. این قابلیت تاکنون در نسخه بتا قابل استفاده بود اما حالا در اختیار همه کاربران قرار گرفته است.

شما اکنون می‌توانید اطلاعات اکانت خود، عکس پروفایل و تاریخچه چت‌های خود را از آبفون به اندروید انتقال دهید. شما حتی می‌توانید تنظیمات خود را انتقال دهید‌. به این ترتیب، همه اطلاعات شما به‌راحتی با استفاده از قابلیت جدید واتساپ منتقل خواهند شد. 

استفاده از قابلیت جدید واتساپ نیاز به نسخه iOS 15.5 یا نسخه‌های بالاتر دارد و در مورد گوشی اندرویدی هم نیاز به نسخه اندروید ۵ و بالاتر دارد. ضمنا دستگاه اندرویدی شما باید نسخه ۲.۲۲.۷.۷۴ یا بالاتر واتساپ و گوشی آیفون شما باید نسخه ۲.۲۲.۱۰.۷۰ یا بالاتر واتساپ را داشته باشید. البته شما باید اپلیکیشن Move to iOS  را هم  روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید و از شماره موبایل واحد و شبکه وای‌فای یکسان استفاده کنید. 

برای اطلاعات بیشتر درباره این قابلیت می‌توانید به صفحه FAQ واتساپ مراجعه کنید. واتساپ گفته است که اطلاعات منتقل شده کاملا امن و رمزگذاری خواهند ماند. البته شما در قابلیت جدید واتساپ قادر به انتقال تاریخچه تماس و نام نمایشگر نخواهید بود که چندان مهم نیستند. 

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.