با اپلیکیشن Camera+ 2 تصاویر ۴۸ مگاپیکسلی با آیفون خود ثبت کنید - تکفارس 
با اپلیکیشن Camera+ 2 تصاویر ۴۸ مگاپیکسلی با آیفون خود ثبت کنید - تکفارس 
با اپلیکیشن Camera+ 2 تصاویر ۴۸ مگاپیکسلی با آیفون خود ثبت کنید - تکفارس 

با اپلیکیشن Camera+ 2 تصاویر ۴۸ مگاپیکسلی با آیفون خود ثبت کنید

افشین نوری
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - 07:38
آیفون ۱۴

اپل ظاهرا قرار است گوشی‌های آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس را با دوربین ارتقایافته ۴۸ مگاپیکسلی معرفی کند و در حالیکه هنوز چند ماه به معرفی آن‌ها باقی مانده است، شما می‌توانید با اپلیکیشن شخص‌ثالث Camera+ 2 به تصاویری با کیفیت ۴۸ مگاپیکسلی دست پیدا کنید. 

 شرکت LateNiteSoft با عرضه آپدیت Camera+ 22 برای اپلیکیشن مذکور،  این امکان را برای شما فراهم کرده است که تصاویر بسیار باکیفیتی ثبت کنید. شما برای استفاده از این آپدیت نیاز به iOS 15.0، iPadOS 15.0 و  watchOS 6.0 و نسخه‌های بالاتر آن‌ها دارید و حجم آن ۱۶۹ مگابایت است. ‌

یکی از قابلیت‌هایی که به اپلیکیشن Camera+ 2 اضافه شده است UltraRes است که کیفیت تصاویر را از ۱۲ به ۴۸ مگاپیکسل افزایش می‌دهد. این قابلیت، با استفاده از فناوری یادگیری ماشین کار می‌کند و بسیار پیشرفته است. 

Camera+ 2

نکته جالب‌تر اینکه استفاده از این فناوری باعث از بین رفتن شارپی تصاویر نخواهد شد و شما به همان اندازه عکس‌های ۱۲ مگاپیگسلی شارپی خواهید داشت. شما حتی می‌توانید این قابلیت را در مورد عکس‌های قدیمی‌تر هم به کار ببرید امکان استفاده از UltraRes روی دستگاه‌های آیفون ۱۱، نسل ۹ آیپد،  آیپد مینی ۶ و نسل سوم آیپد پرو و مدل‌های بعدتر آن‌ها وجود دارد.

در آپدیت Camera+ 22 همچنین رابط کاربری اپلیکیشن تغییر کرده است و امکان استفاده از آن روی نمایشگرهای بزرگتر فراهم شده است. هزینه اشتراک این اپلیکیشن ۳.۹۹ دلار در ماه یا ۱۷.۹۹ دلار در سال است. خوشبختانه LateNiteSoft کاربران را مجبور به آپدیت اپلیکیشن نمی‌کند و شما می‌تواند از ورژن قدیمی آن استفاده کنید.

منبع: Notebookcheck

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید