با iOS 16 می توانید ۲۷ اپلیکیشن پیش‌نصب را از روی آیفون خود پاک کنید - تکفارس 
با iOS 16 می توانید ۲۷ اپلیکیشن پیش‌نصب را از روی آیفون خود پاک کنید - تکفارس 

با iOS 16 می توانید ۲۷ اپلیکیشن پیش‌نصب را از روی آیفون خود پاک کنید

افشین نوری
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - 16:06
آی او اس 16

اپل به‌تازگی سیستم عامل iOS 16 را با قابلیت‌های متنوع معرفی کرد که از آن جمله می‌توان به شخصی‌سازی لاک اسکرین اشاره کرد.‌ اما یکی دیگر از قابلیت‌های خوب این نرم‌افزار امکان پاک  کردن تعداد بیشتری از اپلیکیشن‌های سیستمی آی او اس است. ‌

همانطور که می‌دانید، اپلیکیشن‌های سیستمی به‌طور پیش‌نصب روی دستگاه ارائه می‌شوند و‌ گاهی امکان پاک کردن آن‌ها وجود ندارد. حالا اپل به کاربران iOS 16 اجازه داده است تا سه اپلیکیشن سیستمی دیگر را نیز بتوانند پاک کنند که عبارتند از Find، Health و Clock.

iOS 16 

بد نیست بدانید که اپل برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ به کاربران اجازه پاک کردن برخی از اپلکیشن‌های پیش‌نصب iOS 10 را داد اما حالا با اضافه شدن سه اپلیکیشن دیگر تعداد آن‌ها به ۲۷ عدد رسیده است.

البته حذف بعضی از این اپلیکیشن‌ها ممکن است مشکلاتی در اجرای سایر برنامه‌ها ایجاد کند اما ‌اپل گفته است که برای مثال پاک کردن اپلیکیشن Find باعث از بین رفتن قابلیت جستجوی گوشی گمشده شما نخواهد شد.

با این‌حال، توصیه ما این است که اگر شما ضررورتی در حذف این اپلیکیشن‌ها نمی‌بیند آن‌ها را پاک نکنید و به نظر می‌رسد وجود آن‌ها روی گوشی از نبودن‌شان بهتر است.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.