پیکسل واچ گوگل از USB-C پشتیبانی خواهد کرد - تکفارس 
پیکسل واچ گوگل از USB-C پشتیبانی خواهد کرد - تکفارس 
پیکسل واچ گوگل از USB-C پشتیبانی خواهد کرد - تکفارس 

پیکسل واچ گوگل از USB-C پشتیبانی خواهد کرد

افشین نوری
۳ خرداد ۱۴۰۱ - 07:17
گوگل پیکسل واچ

گوگل در رویداد I/O 2022 اولین ساعت هوشمند خود به نام پیکسل واچ را به نمایش گذاشت و قرار است آن را به‌طور رسمی اواخر امسال معرفی کند. حالا اطلاعات تازه‌ای درباره این ساعت فاش شده است.

وب‌سایت ۹to5Google گزارش داده است که سه مدل پیکسل واچ با شماره مدل‌های GQF4C، GBZ4S و GWT9R تائیدیه بلوتوث سازمان SIG و یک مدل دیگر با شماره G943M تائیدیه سازمان FCC را دریافت کرده است.

مدل GQF4C فقط قابلیت اتصال بلوتوثی و وای‌فای را ارائه می‌کند در حالیکه GBZ4S و GWT9R اتصال LTE را نیز ارائه خواهد کرد.

تائیدیه مذکور همچنین ذکر کرده است که شرکت تایوانی Compal Electronics که سازنده ساعت‌های هوشمند اپل است، پیکسل واچ گوکل و همچنین کابل USB-C آن را خواهد ساخت. به این ترتیب شما امکان شارژ ساعت با استفاده از گوشی‌تان را خواهید داشت. و قابلیت شارژ بی‌سیم معکوس Battery Share نیز احتمالا روی در پیکسل ۵ و مدل‌های بعدتر، برای این منظور استفاده خواهد شد. بد نیست بدانید که کلکسی واچ ۴ و فیت‌بیت Versa 3 از شارژرهای USB-A پشتیبانی می‌کنند.

براساس شایعات، پیکسل واچ گوگل مجهز به یک باتری ۳۰۰ میلی‌آمپرساعتی و تراشه قدیمی اگزینوس ۹۱۱۰ خواهد بود. البته گفته می‌شود گوگل در کنار این تراشه از یک کمک‌پردازنده نیز استفاده خواهد کرد و پیکسل واچ خود را به رم و حافظه بیشتری که در بین ساعت‌های Wear OS سابقه نخواهد داشت مجهز خواهد کرد.

طبق رندرهایی که قبلا از پیکسل واچ فاش شده است، طراحی آن دایره‌ای شکل خواهد بود و یک تاچ چرخان و یک دکمه کناری روی آن وجود خواهد داشت. همچنین این ساعت در بخش نرم‌افزار نسخه بهبودیافته Wear OS 3 را برخی قابلیت‌های خوب فیت‌بیت اجرا خواهد کرد

به کفته گوگل، پیکسل واچ یک ساعت رده‌بالا خواهد بود و انتظار می‌رود پاییز امسال در کنار گوشی‌های پیکسل ۷ معرفی بشود.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید