گوگل ۹۰۰ هزار اپلیکیشن را از پلی استور حذف می کند - تکفارس 
گوگل ۹۰۰ هزار اپلیکیشن را از پلی استور حذف می کند - تکفارس 

گوگل ۹۰۰ هزار اپلیکیشن را از پلی استور حذف می کند

افشین نوری
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 21:39
چرا بازی های موبایل افتضاح هستند؟

گوگل قصد دارد اپلیکیشن‌های قدیمی را از پلی استور حذف کند. این اقدام شامل اپلیکیشن‌هایی می‌شوند که در دو سال اخیر آپدیت نشده‌اند.

حالا گوگل گفته است که تعداد این اپلیکیشن‌ها ۸۶۹ هزار تاست. اپل نیز گفته است که قصد دارد که ۶۵۰ هزار اپلیکیشن از اپ استور حذف کند.‌ هر دو‌ شرکت اپل و گوگل دلیل این کار را محافظت از امنیت کاربران خود ذکر کرده‌اند.

مشکلی که اپلیکیشن‌های قدیمی دارند این است که تغییرات ایجاد شده در نسخه‌های اندروید و آی او اس را شامل نمی‌شوند. این موضوع باعث می‌شود ریسک آن‌ها افزایش یابد.

البته بسیاری از توسعه‌دهندگان اپلیکیشن نسبت به تصمیم گوگل شکایت کرده‌اند و معتقدند که این تصمیم منصفانه نیست. به نظر می‌رسد هیچکدام از دو سرعت گوگل و ‌اپل قصد ندارن سیاست خود را درباره پلی استور و اپ استور تغییر دهند.

گوگل اخیرا محدودیت‌هایی را برای کاربران روسی ایجاد کرده و خیلی از توسعه‌دهندگان نمی‌تواند اپلیکیشن‌های پولی خود را آپلود کند. گوگل همچنین سیستم پرداخت پلی استور را برای کاربران روسی مسدود کرده است.

در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم سیاست جدید گوگل درباره پل استور چه تاثیری را روی مقبولیت این فروشگاه اپلیکیشن خواهد گذاشت.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.