پیکسل بادز پرو با قابلیت نویز کنسلینگ فعال به قیمت ۲۰۰ دلار معرفی شد - تکفارس 
پیکسل بادز پرو با قابلیت نویز کنسلینگ فعال به قیمت ۲۰۰ دلار معرفی شد - تکفارس 
پیکسل بادز پرو با قابلیت نویز کنسلینگ فعال به قیمت ۲۰۰ دلار معرفی شد - تکفارس 

پیکسل بادز پرو با قابلیت نویز کنسلینگ فعال به قیمت ۲۰۰ دلار معرفی شد

افشین نوری
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 08:56
پیکسل بادز پرو

گوگل امروز در کنار پیکسل ۶a از ایرباد پیکسل بادز پرو به قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار رونمایی کرد.

پیکسل بادز پرو اولین هدفون بی‌سیم گوگل با قابلیت نویز کنسلینگ فعال است و همچنین مجهز به یک پردازنده صوتی ۶ هسته‌ای و الگوریتم‌های سفارشی برای حذف نویز است. این ایرباد از یک قابلیت جدید دیگر به نام Silent Seal نیز استفاده می‌کند که هدفون را به منظور حذف بیشترین نویز، با گوش شما سازگار خواهد کرد.

این هدفون بی‌سیم با بهره‌گیری از قابلیت Volume EQ به‌طور خودکار صدا را تنظیم می‌کند و یک اکولایزر ۵ بانده نیز به شما اجازه می‌دهد تا صدا را براساس سلیقه خود سفارشی کنید.

پیکسل بادز پرو

پیکسل بادز پرو نیز مثل اکثر ایربادها از حالت ترنسپرنسی پشتیبان می‌کند که به شما احازه می‌دهد تا صدای محیطی را بدون برداشتن هدفون از گوش‌های خود بشنوید. ‌

گوگل همچنین این ایرباد را مجهز به سنسورهای فشار کرده است تا به‌طور فعال فشار داخل گوش شما را اندازه بگیرد و آن را به میزانی که برای گوشی شما مناسب است کاهش دهد.

پیکسل بادز پرو همچنین قرار است اواخر امسال یک آپدیت نرم‌افزاری دریافت کند که امکان پشتیبانی از صدای فضایی را به آن خواهد داد. سایر قابلیت‌های این هدفون شامل شتاب‌سنج صوتی، مسدودکننده باد، اتصال چندنقطه‌ای، کنترل‌های لمسی، پشتیبانی از گوگل اسیستنت و پشتیبانی از استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر آب می‌شوند.

باتری این هدفون می‌تواند تا ۷ ساعت با قابلیت نویز کنسلینگ فعال و ۱۱ ساعت بدون آن دوام بیاورد. باتری کیس آن نیز در دو خالت فوق به‌ترتیب ۲۰ و ۳۱ ساعت دوام خواهد آورد. کیس هدفون از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند.

پیکسل بادز پرو در چهار رنگ مختلف و به قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار از تاریخ ۲۱ جولای عرضه خواهد شد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید