پیکسل ۶a با تراشه تنسور به قیمت ۴۴۹ دلار معرفی شد - تکفارس 
پیکسل ۶a با تراشه تنسور به قیمت ۴۴۹ دلار معرفی شد - تکفارس 

پیکسل ۶a با تراشه تنسور به قیمت ۴۴۹ دلار معرفی شد

افشین نوری
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 06:55
پیکسل 6a

گوگل از گوشی پیکسل ۶a رونمایی کرد. این گوشی جایگزین پیکسل ۵a شده است و به قیمت ۴۴۹ دلار فروخته خواهد شد.

پیکسل ۶a مجهز به یک نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED با رزولوشن ۲۴۰۰x۱۰۸۰ پیکسل است و فقط از نرخ نوسازی ۶۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این در حالیست که پیکسل ۶ و ۶ پرو به‌ترتیب‌های از نرخ‌های ۹۰ و ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کردند.

پیکسل 6a

طراحی این گوشی بسیار شبیه به گوشی‌های پیکسل ۶ است و از یک فریم آلومینیومی بهره می‌برد. با این حال، پوشش شیشه جلوی آن از گوریلا گلس ویکتوس به گوریلا گلس ۳ تنزل یافته و قاب پشت نیز از جنس پلاستیک است.

پیکسل ۶a از استاندارد IP67 پشتیبابی می‌کند و در این بخش نیز نسبت به دو مدل دیگر پیکسل ۶ که از استاندارد IP68 پشتیبانی می‌کردند تنزل پیدا کرده است.

پیکسل ۶a از همان تراشه تنسور گوگل که روی گوشی‌های پیکسل ۶ استفاده شده بود بهره برده و مجهز به یک چیپ امنیتی Titan M2 نیز است. این گوشی با ۶ گیگابایت رم LPDDR5 و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 ارائه شده است.

پیکسل 6a

دوربین‌های این گوشی شامل دو دوربین ۱۲.۲ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکی می‌شوند و برای دوربین سلفی نیز از یک حسگر ۷ مگاپیکسلی استفاده شده است.

سایر مشخصات پیکسل ۶a شامل اتصال ۵G، اسپیکرهای استزیو، سنسور اثرانگشت زیر نمایشگر، پشتیبانی از HDR، میکروفون‌های دوگانه و سیستم‌عامل اندروید ۱۲ و پنج سال پشتیبانی امنیتی می‌شوند.

باتری پیکسل ۶a ظرفیتی برابر ۴۴۱۰ میلی‌آمپرساعت دارد که تا ۲۴ ساعت برای استفاده‌های معمولی و تا ۷۲ ساعت در حالت ذخیره باتری دوام خواهد آورد. این باتری از شارژ سریع ۱۸ وات پشتیبانی می‌کند.

پیکسل ۶a در سه رنگ مختلف از تاریخ ۲۱ جولای عرضه خواهد شد. این گوشی در کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، ایتالیا، ایرلند، سنگاپور، آلمان، استرالیا، انگلیس، تایوان، اسپانیا و پورتوریکو قابل‌دسترس خواهد بود.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید