آپدیت جدید واتساپ با قابلیت های مهم عرضه شد - تکفارس 
آپدیت جدید واتساپ با قابلیت های مهم عرضه شد - تکفارس 
آپدیت جدید واتساپ با قابلیت های مهم عرضه شد - تکفارس 

آپدیت جدید واتساپ با قابلیت های مهم عرضه شد

افشین نوری
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 15:28
واتساپ

واتساپ که اکنون بیش از ۲ میلیارد کاربر در سراسر دنیا دارد در ماه‌های اخیر قابلیت‌های متنوعی دریافت کرده است و حالا امروز آپدیت بزرگی برای آن عرضه شده است که شامل قابلیت‌های مهمی مثل ری‌اکشن‌های ایموجی می‌شود. با ما همراه باشید تا با این قابلیت‌ها آشنا شویم.

قابلیت اول، افزایش حداکثر سایز فایل‌ها برای اشتراک‌‌گذاری است که قبلا ۱۰۰ مگابایت بود و الان به ۲ گیگابایت افزایش یافته است و همه این فایل‌ها به‌صورت مقصد به مقصد رمزگذاری خواهند شد. واتساپ توصیه کرده است که برای فایل‌های بزرگتر از اتصال وای‌فای استفاده شود. ضمن اینکه شما قادر به پایش فرایند آپلود در گوشه اپلیکیشن خواهید بود.

قابلیت بعدی، ری‌اکشن‌های ایموجی است که اکنون در دسترس همه کاربران قرار گرفته‌اند و ظاهر آن‌ها را می‌توانید در تصویر زیر مشاهده کنید. واتساپ گفته است که این ر‌ی‌اکشن‌ها سریع و سرگرم‌کننده هستند و در ادامه ایموجی‌های بیشتری به آن‌ها اضافه خواهند شد.

واتساپ

و قابلیت آخر، افزایش سایز گروه‌هاست. حداکثر ظرفیت گروه‌ها قبلا ۲۵۶ نفر بود، اما حالا به ۵۱۲ نفر افزایش یافته است. آپدیت جدید واتساپ به‌تدریج در حال عرضه شدن است و بنابران ممکن است دریافت آن کمی طول بکشد.

نظر شما درباره قابلیت‌های جدید واتساپ چیست؟ فکر می‌کنید واتساپ چه تغییرات دیگری باید در اپلیکیشن خود ایجاد بکند.

منبع: PhoneArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید