واتساپ تغییرات جدیدی برای استاتوس ها ارائه می کند - تکفارس 
واتساپ تغییرات جدیدی برای استاتوس ها ارائه می کند - تکفارس 

واتساپ تغییرات جدیدی برای استاتوس ها ارائه می کند

افشین نوری
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 22:22
واتساپ

واتساپ اخیرا قابلیت‌های خوبی برای پلتفرم خود عرضه کرده است و حالا وب‌سایت WABetainfo گزارش داده است که این شرکت در حال کار روی قابلیت “ری‌اکشن‌های سریع” برای استاتوس‌ها است. ظاهرا اینستاگرام نیز در حال کار روی قابلیت مشابهی برای گذاشتن‌ کامنت‌های کوتاه احساسی روی استوری‌هاست.

به‌گفته وب‌سایت مذکور، ری‌اکشن‌های سریع به استاتوس‌ها شامل ۸ ایموجی خواهند بود که این واکنش‌ها به‌عنوان یک ایموجی معمولی به چت ارسال خواهد شد

واتساپ در حال کار روی یک قابلیت جذاب دیگر نیز است که به شما اجازه خواهد تا از یک اکانت روی چند گوشی استفاده کنید. این قابلیت قبلا برای وصل کردن چند کامپیوتر به یک اکانت واتساپ ارائه شده بود.

واتساپ

یکی از قابلیت‌های دیگری که واتساپ به‌تازگی عرضه کرده است امکان چت گروهی با ۳۲ نفر است که قابلیت واقعا مفیدی برای گروه‌های پرجمعیت واتساپی است. 

واتساپ

واتساپ قابلیت استاتوس را چند سال پیش ارائه کرد که چیزی شبیه به استوری‌های اینستاگرام است. WABetaInfo گفته است که در آودیت بعدی واتساپ کربران قادر به دیدن آپدیت استاتوس مستقیما در لیست چت خواهند بود. نحوه کار آن نیز به این صورت خواهد بود که:

شما با کلیک کردن روی سلول چت، گفتگوی خود را با مخاطب‌تان خواهید دید، اما با کلیک کردن روی تصویر پروفایل آن شخص آپدیت‌های استاتوس او ظاهر خواهند شد. این قابلیت فعلا در مرحله توسعه است و باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه زمانی عرضه می‌شود.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید