امکان وصل کردن ۲ گوشی به واتساپ امکان پذیر شد - تکفارس 
امکان وصل کردن ۲ گوشی به واتساپ امکان پذیر شد - تکفارس 
امکان وصل کردن ۲ گوشی به واتساپ امکان پذیر شد - تکفارس 

امکان وصل کردن ۲ گوشی به واتساپ امکان پذیر شد

افشین نوری
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - 07:34
واتساپ

وب‌سایت WABetaInfo در نسخه بتا واتساپ نشانه‌ای از یک قابلیت جدید پیدا کرده است که به کاربران اجازه خواهد داد تا با یک اکانت‌ واحد روی چندین موبایل کار کنند.

این قابلیت ظاهرا در یک گزینه جدید به نام “Register device as a companion” در بخش “Associated devices” ارائه خواهد شد. به این ترتیب، یکی از گوشی‌ها به‌عنوان گوشی اصلی و بقیه به‌عنوان گوشی ثانویه عمل خواهند کرد. لذا، شما باید برای وصل کردن گوشی دوم باید واتساپ را روی آن باز کرده و کد QR را اسکن کنید تا بتوانید پیام‌ها را بین دو گوشی همگام‌سازی کنید.

در حال حاضر فقط امکان وصل کردن کامپیوترها به گوشی اصلی وجود دارد. قابلیت مذکور ظاهرا برای هر دو نسخه اندروید و آی‌اواس در حال آماده‌سازی است.

واتساپ در هفته‌های اخیر قابیلیت‌های زیادی را برای پلتفرم خود ارائه کرده است که از آن جمله می‌توان به افزایش تعداد شرکت‌کنندگان در تماس‌های ویدیویی تا ۳۲ نفر اشاره کرد.

واتساپ همچنین در حال توسعه قابلیت جدیدی برای اکانت‌های بیزنس است که به آن‌ها احازه خواهد تا ۱۰ دستگاه را به حساب کاربری خود وصل کنند که این تعداد بیش از دو برابر محدودیت فعلی است.

در هر حال به نظر می‌رسد واتساپ قصد دارد تغییرات جدیدی در پلتفرم خود ایجاد کند و باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه قابلیت‌های دیگری در هفته‌های آینده ارائه می‌کند

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید