توییتر رسماً تائید کرد که قابلیت ویرایش توییت را تست می کند - تکفارس 
توییتر رسماً تائید کرد که قابلیت ویرایش توییت را تست می کند - تکفارس 
توییتر رسماً تائید کرد که قابلیت ویرایش توییت را تست می کند - تکفارس 

توییتر رسماً تائید کرد که قابلیت ویرایش توییت را تست می کند

افشین نوری
۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - 10:30
توییتر

توییتر سرانجام تائید کرد که قابلیت ویرایش توییت را تست می‌کند. این شرکت گفته که از سال گذشته در حال کار روی این قابلیت است.

توییتر در بیانیه خود گفته است که ایده اضافه کردن دکمه ویرایش، ربطی به نظرسنجی چند روز پیش ایلان ماسک ندارد و این شرکت مدت‌هاست که در فکر ارائه چنین قابلیتی است.

توییتر در ادامه گفته است که اضافه کردن چنین قابلیتی نیاز به بررسی همه جوانب آن دارد تا امکان سوءاستفاده از آن وجود نداشته باشد. بنابراین ارائه این قابلیت نیاز به زمان بیشتری دارد و نباید انتظار داشته باشیم که به‌زودی آن را در توییتر ببینیم.

ضمن اینکه این قابلیت صرفاً برای اصلاح غلط‌های املایی و تایپی خواهد بود و بنابراین ماهیت این شبکه اجتماعی نباید با اضافه کردن دکمه ویرایش تغییر بکند.

توییتر همچنین گفته است که این قابلیت را ابتدا برای کاربران سرویس توییتر آبی ارائه خواهد کرد. این سرویس با دریافت حق اشتراک ماهانه ۲.۹۸ دلار از کاربران، امکانات بیشتری را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد. البته این به معنای آن نیست که قابلیت ویرایش توییت برای همیشه محدود به توییتر آبی باقی خواهد ماند. مسلماً کاربران عادی نیز بعد از مدتی به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

نظر شما درباره اضافه شدن گزینه ویرایش توییت به توییتر چیست؟

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید