ایلان ماسک قابلیت ویرایش پیام ها را به توییتر اضافه می کند - تکفارس 
ایلان ماسک قابلیت ویرایش پیام ها را به توییتر اضافه می کند - تکفارس 

ایلان ماسک قابلیت ویرایش پیام ها را به توییتر اضافه می کند

مهدی حلوائی
۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - 11:43
ایلان ماسک توییتر

ایلان ماسک روز گذشته با خرید ۹.۲ درصد از سهام توییتر به بزرگ‌ترین سهام‌دار این پلتفرم تبدیل شد. او حالا از طریق یک نظرسنجی از کاربران این شبکه‌ی اجتماعی در مورد اضافه‌کردن قابلیت ویرایش توییت‌‌ها سوال کرده است. پاراگ آگراوال، مدیر عامل توییتر نیز از کاربران درخواست کرده تا با دقت به این نظرسنجی پاسخ بدهند چرا که نتیجه‌ی آن بسیار مهم خواهد بود.

بسیاری از کاربران توییتر در طی چند سال اخیر درخواست اضافه‌شدن قابلیت ویرایش پیام‌ها به توییتر را داشته‌اند اما این درخواست با مخالفت تیم توییتر مواجه شده بود. جک دورسی، مدیر عامل سابق توییتر، در سال ۲۰۲۰ اعلام کرد که این قابلیت احتمالاً هرگز به توییتر اضافه نخواهد شد اما حالا به‌نظر می‌رسد که این اتفاق در حال رخ‌دادن است. در حال حاضر حدود ۷۵ درصد از کاربرانی که در این نظرسجی شرکت کرده‌اند با اضافه‌شدن این قابلیت موافق هستند.

توییتر

در حال حاضر هنوز چگونگی عملکرد قابلیت ویرایش پیام‌ها در توییتر مشخص نیست. برای مثال، به‌اشتراک گذاشتن پیام‌های کاربران دیگر در این پلتفرم کاملاً رایج بوده اما آیا با تغییر پیام اصلی، پیام به‌اشتراک گذاشته‌شده نیز تغییر پیدا خواهد کرد؟ همچنین آیا قابلیت ویرایش توییت‌ها برای همیشه فعال خواهد بود و یا کاربران تنها مدت زمانی مشخصی را برای این کار خواهند داشت؟ دورسی مدتی پیش اعلام کرده بود که توییتر قصد داشته تا به کاربران برای ویرایش پیام‌های خود ۳۰ تا ۶۰ ثانیه فرصت بدهد.

نظر شما در مورد اضافه‌شدن قابلیت ویرایش پیام‌ها به توییتر چیست؟ به‌نظر شما توییتر باید چه قابلیت‌های دیگری را دریافت کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.