گزارش: آیفون ۱۴ پرو با ۸ گیگابایت رم عرضه خواهد شد - تکفارس
گزارش: آیفون ۱۴ پرو با ۸ گیگابایت رم عرضه خواهد شد - تکفارس
گزارش: آیفون ۱۴ پرو با ۸ گیگابایت رم عرضه خواهد شد - تکفارس

گزارش: آیفون ۱۴ پرو با ۸ گیگابایت رم عرضه خواهد شد

مهدی حلوائی
۲۹ بهمن ۱۴۰۰ - 09:36
آیفون 14

در حالی که تا عرضه‌ی گوشی‌های سری آیفون ۱۴ اپل حدود ۷ ماه باقی مانده است اما تا به حال گمانه‌زنی‌های متعددی در خصوص طراحی و مشخصات این گوشی‌ها منتشر شده است. حالا گزارش‌ جدیدی منتشر شده که به میزان رم این گوشی‌ها اشاره دارد.

بر اساس گزارش MacRumors، بلاگری کره‌ای با نام کاربری yeux1122 ادعا کرده است که آیفون ۱۴ پرو به همراه ۸ گیگابایت رم روانه‌ی بازار خواهد شد. به گفته‌ی این افشاگر، میزان حافظه‌ی آیفون ۱۴ پرو تایید شده و مراحل تولید انبوه آن نیز سرعت گرفته است. این در حالی است که جف پو، تحلیل‌گر بازار گوشی‌های هوشمند، نیز مدتی پیش به همین موضوع اشاره کرده بود. این تحلیل‌گر قبلاً اعلام کرده بود که هر سه نسخه‌ی پایه، پرو و مکس آیفون ۱۳ از رم ۶ گیگابایتی و نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بهره خواهند برد اما حالا به‌نظر می‌رسد که اپل میزان رم نسخه‌ی پرو را افزایش داده تا این گوشی با نسخه‌ها دیگر تفاوت داشته باشد.

آیفون 14

بر اساس گمانه‌زنی‌های قبلی، آیفون ۱۴ از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد و تمامی گوشی‌های سری آیفون ۱۴ تنها با درگاه سیم‌کارت الکترونیکی (eSIM) به بازار عرضه خواهند شد. این کار باعث خواهد شد تا پرچمداران جدید اپل مقاومت بیشتری در برابر آب داشته باشند. همچنین گفته می‌شود که ناچ نمایشگر این گوشی‌ها، که حسگر فیس آی‌دی (FaceID) را درون خود جای داده است، دچار تغییر خواهد شد.

نظر شما در مورد سری آیفون ۱۴ چیست؟ به‌نظر شما اپل باید چه قابلیت‌هایی را به این گوشی‌ها اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید