با Craob X آشنا شوید؛ اولین لپ تاپ بدون درگاه جهان - تکفارس
با Craob X آشنا شوید؛ اولین لپ تاپ بدون درگاه جهان - تکفارس
با Craob X آشنا شوید؛ اولین لپ تاپ بدون درگاه جهان - تکفارس

با Craob X آشنا شوید؛ اولین لپ تاپ بدون درگاه جهان

مهدی حلوائی
۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - 07:53
لپ تاپ Craob X

شرکت Craob در نظر دارد تا لپ تاپی مفهومی را به بازار عرضه کند که استانداردهای بازار لپ تاپ‌ها را تغییر خواهد داد. این لپ تاپ فوق نازک و ۷ میلی‌متری که Craob X نام دارد از هیچ درگاهی پشتیبانی نکرده و نمایشگر آن کاملاً بدون حاشیه است.

در حال حاضر این لپ تاپ به‌صورت رسمی معرفی نشده است اما MyLaptopGuide موفق شده تا به برخی از مشخصات مربوط به آن دست پیدا کند. به‌نظر می‌رسد که این لپ تاپ از نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با پشتیبانی از رزولوشن ۴K بهره خواهد برد و خبری از درگاه‌های مختلف در اطراف آن نخواهد بود. Craob X همچنین از یک شارژر بی‌سیم مغناطیسی بهره می‌برد که به قسمت پشتی لپ تاپ متصل می‌شود. این شاررژر علاوه بر شارژ لپ تاپ، دارای درگاه‌های USB-C تاندربولت، USB-A، جک صدا و شیار کارت اس دی نیز می‌باشد و در واقع به عنوان هاب درگاه‌های لپ تاپ عمل می‌کند.

Craob X همچنین از نظر سخت‌افزای به جدیدترین قطعات موجود در بازار مجهز شده است. این لپ تاپ از پردازنده‌ی نسل ۱۲ اینتل Corei7-1280P، گرافیک مجتمع Iris Xe، رم ۳۲ گیگابایتی و ۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی SSD استفاده می‌کند. پشتیبانی از اتصال وای فای ۶E و پانچ هول بالای نمایشگر نیز از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

نظر شما در مورد لپ تاپ Craob X چیست؟ به‌نظر شما آیا در آینده لپ تاپ‌ها با طراحی مشابه این محصول به بازار عرضه خواهند شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید