اینستاگرام سرانجام قابلیت ترتیب زمانی فید را ارائه می کند - تکفارس 
اینستاگرام سرانجام قابلیت ترتیب زمانی فید را ارائه می کند - تکفارس 
اینستاگرام سرانجام قابلیت ترتیب زمانی فید را ارائه می کند - تکفارس 

اینستاگرام سرانجام قابلیت ترتیب زمانی فید را ارائه می کند

افشین نوری
۱۶ دی ۱۴۰۰ - 12:42
اینستاگرام

اینستاگرام ظاهرا تست قابلیت ترتیب زمانی فید را شروع کرده است. براساس شایعات قبلی، این قابلیت به کاربران اجازه خواهد داد تا بین از دو حالت ترتیب زمانی یا اتوماتیک برای نمایش فیدهای خود استفاده کنند.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام، در ماه دسامبر ۲۰۲۱ گفته بود که این شرکت در حال کار روی دو نسخه جدید برای نمایش فیدهاست که یکی از آن‌ها favorites و دیگری following نام خواهد داشت.

مطالب مرتبط:

حالا موسری در جدیدترین پست خود گفته است که اینستاگرام به‌زودی به کاربران اجازه خواهد داد تا بین حالت‌های مختلف فید که شامل home ،favorites و following می‌شوند انتخاب بکنند. حالت home شبیه به فید کنونی اینستاکرام خواهد بود که پست‌ها را براساس علایق شما مرتب خواهد کرد. حالت favorites یک فید اختصاصی برای دوستان نزدیک شما خواهد بود و following نیز به‌عنوان یک فید ترتیب زمانی برای فالوورهای شما عمل خواهد کرد.

اگر اینستاگرام درنهایت بتواند فید ترتیب زمانی را به پلتفرم خود اضافه کند، شاهد اتفاق مهمی در این شبکه اجتماعی خواهیم بود؛ ضمن اینکه فید home هم تغییرات زیادی خواهد داشت و در طول زمان پیشنهادات بسیار زیادی به کاربر نمایش خواهد داد.

اینستاگرام ضمنا در حل تست قابلیتی برای نمایش پیشنهادات از اکانت‌های فالوونشده و همچنین سرویس ریلز است و احتمالا در ماه‌های آینده شاهد عرضه عمومی آن نیز خواهیم بود. اینستاگرام یرای سال ۲۰۲۲ برنامه‌های زیادی در سر دارد و باید منتظر بمانیم و ببینیم که این برنامه شامل چه قابلیت‌های جدیدی می‌شوند.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید