اینستاگرام قابلیت جدیدی برای کنترل بیشتر والدین روی فرزندانشان معرفی می‌کند - تکفارس 
اینستاگرام قابلیت جدیدی برای کنترل بیشتر والدین روی فرزندانشان معرفی می‌کند - تکفارس 

اینستاگرام قابلیت جدیدی برای کنترل بیشتر والدین روی فرزندانشان معرفی می‌کند

افشین نوری
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - 11:57
اینستاگرام

اینستاگرام در حال بهبود سرویس‌های خود است و آدام موسری اخیرا گفته بود که این شرکت به‌زودی یک قابلیت جدید برای کنترل بیشتر والدین روی رفتار فرزندانشان در اینستاگرام معرفی خواه کرد.

این قابلیت به والدین کمک خواهد کرد تا بدانند فرزاندنشان چند ساعت در اینستاگرام بوده‌اند. والدین همچنین قادر خواهند بود با استفاده از این قابلیت، برای نوجوانان خود از نطر زمانی محدودیت بگذارند و نوتیفیکیشن‌هایی نیز دریافت کنند. هدف اینستاگرام از معرفی این قابلیت سالم‌سازی محیط پلتفرم خود برای نوجوانان است.

اینستاگرام

آدام موسری در حالی خبر از معرفی این قابلیت جدید می‌دهد که در ماه‌های اخیر انتقادات زیادی به فیس بوک و اینستاگرام وارد شده است. این انتقادات از آن جا شروع شد که وال استریت ژورنال با انتشار گزارشی مدعی شد که اینستاگرام علیرغم مطلع بودن از اثرات منفی پلتفرم خود روی نوجوانان اقدام موثری برای رفع این مشکل نکرده است.

اینستاگرام

این هفته نیز قرار است آدام موسری در سنای آمریکا حاضر شود تا به سوالات نمایندگان درباره این موضوع پاسخ بدهد. اینستاکرام علاوه بر قابلیت مذکور، در خال توسعه یک مرکز آموزشی نیز برای والدین است که آن‌ها را با نکات مرتبط با این شبکه اجتماعی آشنا خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

در حال حاضر ۹ ایالت آمریکا در حال تحقیق روی تاثیر اینستاگرام روی نوجوانان هستند. طبق اسنادی که از داخل فیس بوک فاش شده است، اینستاگرام اثرات منفی روی نوجوانان و علی‌الخصوص روی دخترهای نوجوان دارد و باعث اضطراب آن‌ها می‌شود. البته برخی گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که میزان گرایش نوجوانان در سال‌های اخیر به سمت اینستاگرام کاهش یافته و آن‌ها بیشتر به سمت پلتفرم‌هایی مانند تیک تاک سوق پیدا کرده‌اند.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که نتیجه جلسه سنای آمریکا با آدام موسری چه می‌شود و آیا این شرکت اقدام موثری برای محافظت از نوجوانان انجام می‌دهد یا نه.

منبع: Gizchina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.