آپدیت جدید تلگرام عرضه شد - تکفارس 
آپدیت جدید تلگرام عرضه شد - تکفارس 
آپدیت جدید تلگرام عرضه شد - تکفارس 

آپدیت جدید تلگرام عرضه شد

افشین نوری
۱۷ آذر ۱۴۰۰ - 07:25
تلگرام

تلگرام جدیدترین آپدیت خود را عرضه کرده و طبق معمول قابلیت‌های فراوانی به این پلتفرم اضافه شده است که از آن جمله می‌توان به محتوای محافظت‌شده در گرو‌ه‌ها و کانال‌ها، امکان پاک کردن پیام‌ها براساس تاریخ، مدیریت دستگاه‌های متصل، ارسال پست‌های ناشناس در گرو‌ه‌های عمومی، لاگین کردن از طریق تماس تلفنی، تم‌های جهانی برای چت در دستگاه‌های اندرویدی، تشخیص متن در دستگاه‌های +iOS 13، امکان فرمت کردن متن در کپشن‌ها در آی او اس و صفحه بازطراحی‌شده اطلاعات تماس در آی او اس اشاره کرد.

مطالب مرتبط:

مهمترین تغییر ایجادشده در آپدیت جدید، امکان محافظت از محتواها توسط ادمین‌های گروها و کانال‌هاست. برای این منظور، صاحبان کانال‌ها و گروه‌ها می‌توانند به صفحه اطلاعات کانال یا گروه‌شان رفته و روی گزینه Group / Channel Type و سپس روی گزینه Restrict Saving Content کلیک کنند.

تلگرام

قابلیت بعدی امکان پاک کردن پیام‌ها براساس تاریخ است که باعث خواهد شد کاربران کنترل بیشتری روی پیام‌های خودشان داشته باشند. برای این منظور، روی نوار date فشار دهید تا هر کدام از پیام‌هایی را قصد پاک کردن‌شان را دارید پاک کنید. توجه داشته باشید که این قابلیت فقط برای چت‌های تک‌به‌تک کاربرد دارد.

یکی دیکر از قابلیت‌هایی که در آپدیت جدید ارائه شده مدیریت بهتر دستگاه‌هاست. شما اکنون به‌راحتی می‌توانید با اسکن یک کد QR، به دستکاه دستکاپ خود وصل شوید. ضمنا شما می‌توانید بعد از یک مدت زمان مشخص به‌طور خودکار از همه دستگاه‌های غیرفعال خود لاگ‌اوت کنید. شما حتی روی هر کدام از این دستکاه نیز می‌توانید تنظیمات خاصی داشته باشید.

تلگرام

قابلیت مهم بعدی، امکان پست کردن ناشناس در گروه‌ها و کانال‌های عمومی است. این به معنای آن است که دیگران قادر به دیدن اطلاعات و هویت شخصی شما نخواهند بود. برای استفاده از این قابلیت، روی عکس پروفایل خود در کنار صفحه چت کلیک کنید و کانالی را قصد ارسال پستی را در آن را دارید انتخاب کنید. البته در بخش کامنت‌های یک کانال یا گروه هم می‌توانید این تنظیمات را اعمال کنید.

برای دریافت آپدیت جدید تلگرام به صفحه این اپلیکیشن در اپ استور اندروید یا آی او اس بروید و آنجا روی گزینه به‌روزرسانی کلیک کنید تا بعد از نصب آن به همه قابلیت‌های فوق دسترسی داشته باشید.

منبع: Neowin

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید