آپدیت جدید تلگرام با قابلیت بازنشر استوری و پیشنهاد کانال منتشر شد - تکفارس 
آپدیت جدید تلگرام با قابلیت بازنشر استوری و پیشنهاد کانال منتشر شد - تکفارس 
آپدیت جدید تلگرام با قابلیت بازنشر استوری و پیشنهاد کانال منتشر شد - تکفارس 

آپدیت جدید تلگرام با قابلیت بازنشر استوری و پیشنهاد کانال منتشر شد

افشین نوری
۱۲ آذر ۱۴۰۲ - 10:06
تلگرام

تلگرام به‌روزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن‌های iOS و اندروید منتشر کرده است که شامل مجموعه‌ای از قابلیت‌های جذاب می‌شود. در این آپدیت، تلگرام قابلیت ترجمه پیام‌های صوتی و تصویری را برای همه کاربران ارائه کرده است.

این قابلیت قبلا فقط برای کاربران پولی قابل دسترس بود. حالا کاربران به‌طور رایگان می‌توانند هر هفته دو پیام را به متن تبدیل کنند. تلگرام گفته که این قابلیت را به تدریج عرضه می‌کند، بنابراین ممکن است بلافاصله در دسترس همه قرار نگیرد.

تلگرام

تلگرام همچنین قابلیت جدیدی برای پیشنهاد کانال‌های مشابه ارائه کرده است. تلگرام این پیشنهادها را بر اساس فاکتورهای مختلفی مانند پست‌های لایک‌شده و زمان صرف‌شده در یک کانال خاص به شما نشان خواهد داد.

تلگرام

قابلیت دیگری که تلگرام معرفی کرده امکان بازنشر استوری دیگران را فراهم می‌کند، درست مثل کاری که در اینستاگرام می‌توانید انجام دهید. شما همچنین می‌توانید پیام‌های ویدیویی را برای استوری‌ها ضبط کنید. 

تغییرات دیگر تلگرام به کاربران پولی اجازه می‌دهد تا پروفایل‌های خود را با ترکیب‌های رنگی منحصربه‌فرد سفارشی‌سازی کنند. آن‌ها همچنین می‌توانند تصاویر پس‌زمینه سفارشی برای هر چت جداگانه خود اعمال کنند.

استوری‌های تلگرام مثل اینستاگرام که در بالای فید نشان داده می‌شود در بالای لیست چت نمایش داده می‌شود. با این‌حال، استوری‌های تلگرام نمای تمام‌صفحه را حفظ کرده‌ و به‌طور پیش فرض حالت مخفی دارند.

شما با مشاهده یک استوری می‌توانید یک پاسخ شخصی‌ برای سازنده آن ارسال کنید و با ایموجی‌ها به آن واکنش نشان دهید. همچنین وقتی استوری‌های خود را منتشر می‌کنید، آزادی کاملی در اضافه کردن استیکرها، تگ‌های مکان، متن و توضیحات بیشتر به آن‌ها خواهید داشت.

همچنین امکان تگ کردن سایر کاربران در استوری‌ها وجود دارد و شما می‌توانید با استفاده از چهار گزینه زیر انتخاب کنید چه کسانی استوری‌های شما را ببیند. این گزینه‌ها عبارتند از: Everyone، My Contacts، Close Friends و Selected Contacts. استوری‌های شما، در صفحه پروفایل قرار خواهند گرفت و می‌توانید برخی از آن‌ها را با استفده از نمای شبکه‌ای هایلایت کنید.

تلگرام همچنین به شما اجازه می‌دهد تا محدودیت منقضی شدن استوری‌ها را روی اعداد ۶، ۱۲، ۲۴ یا ۴۸ ساعت تنظیم کنید. شما حتی می‌توانید هر بخش از استوری را پس از انتشار آن ویرایش کنید. به‌عبارتی شما می‌توانید محل استیکرها، اشتباهات تایپی و لیست افرادی را که می‌توانند استوری‌های شما را مشاهده کنند تغییر دهید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید