رندرهایی از چهار گوشی جدید نوکیا منتشر شد - تکفارس 
رندرهایی از چهار گوشی جدید نوکیا منتشر شد - تکفارس 
رندرهایی از چهار گوشی جدید نوکیا منتشر شد - تکفارس 

رندرهایی از چهار گوشی جدید نوکیا منتشر شد

مهدی حلوائی
۴ آذر ۱۴۰۰ - 14:45
گوشی‌های جدید نوکیا

اون بلس، افشاگر مشهور، امروز چند رندر از ۴ گوشی معرفی‌نشده‌ی جدید نوکیا را منتشر کرده است. متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی از مشخصات این گوشی‌ها در دسترس نیست اما ظاهراً دو عدد از آن‌ها از طراحی جدیدی در بخش دوربین اصلی بهره برده‌اند.

نوکیا N152DL

نوکیا N152DL

به‌نظر می‌رسد که نوکیا N152DL محصولی اقتصادی باشد چرا که قاب آن کمی ضخیم بوده و در قسمت پشتی آن تنها از یک دوربین استفاده شده است. این گوشی احتمالاً از نسخه‌ی اندروید گو سیستم‌عامل اندروید ۱۱ یا ۱۲ استفاده خواهد کرد. دکمه‌ی دستیار صوتی گوگل، فلش ال ای دی برای دوربین سلفی، درگاه میکرو USB و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری از دیگر ویژگی‌های این گوشی است. با این وجود ممکن است که محصول نهایی از درگاه USB-C نیز بهره ببرد.

نوکیا N151DL

نوکیا N151DL

نوکیا N151DL به دوربین سلفی ناچ و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری مجهز شده و لبه‌ی پایینی آن نسبتاً ضخیم است. همچنین محفظه‌ی دوربین پشتی این گوشی نیز به شکل گرد طراحی شده است. از آن‌جایی که خبری از حسگر اثر انگشت در این گوشی نیست، احتمالاً با محصولی اقتصادی روبه‌رو خواهیم بود.

نوکیا N150DL

نوکیا N150DL

این گوشی همانند نوکیا N151DL از دوربین سلفی ناچ بهره برده اما طراحی دوربین‌های پشتی آن نسبت به دیگر گوشی‌های نوکیا متفاوت است. به‌نظر می‌رسد که این گوشی از دکمه‌ی دستیار صوتی گوگل پشتیبانی نکرده اما به یک درگاه USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌تری مجهز شده است.

نوکیا N1530DL

نوکیا N1530DL

نوکیا N1530DL نیز از دوربین سلفی ناچ استفاده کرده و احتمالاً پنل پشتی آن از جنس شیشه خواهد بود. حسگر اثر انگشت کناری، دکمه دستیار صوتی گوگل، درگاه USB-C و جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری از دیگر ویژگی‌های احتمالی آن است.

نظر شما در مورد گوشی‌های جدید نوکیا چیست؟ به‌نظر شما نوکیا این گوشی‌ها را با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید