HTC هدست واقیت مجازی جدیدی را معرفی می‌کند - تکفارس 
HTC هدست واقیت مجازی جدیدی را معرفی می‌کند - تکفارس 
HTC هدست واقیت مجازی جدیدی را معرفی می‌کند - تکفارس 

HTC هدست واقیت مجازی جدیدی را معرفی می‌کند

مهدی حلوائی
۲۱ مهر ۱۴۰۰ - 10:41
تیزر HTC وایو فلو

HTC در حال کار روی هدست واقیت مجازی جدیدی بوده و قرار است که این محصول را در رویداد ۲۲ مهر (۱۴ اکتبر) خود معرفی کند. براساس شایعات، این هدست وایو فلو (Vive Flow) نام خواهد داشت.

منابع داخلی اعلام کرده‌اند که این هدست با هدف کاربرد چندرسانه‌ای ساخته شده و امکان اجرای برخی از بازی‌‍‌های معمولی را نیز خواهد داشت. به احتمال زیاد، وایو فلو بسیار سبک‌تر از هدست HTC وایو بوده و به همراه کنترلر عرضه نخواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که این هدست در مقایسه با هدست واقعیت مجازی گیمینگ HTC از قدرت کمتری برخوردار باشد.

تیزر HTC وایو فلو

وایو فلو از ردیابی ۶ درجه‌ای بهره برده و تجربه‌ی فراگیرتری را نسبت به آکیولس گو (Occulus Go) در اختیار کاربران قرار خواهد داد. منابع داخلی به تلاش HTC برای ساخت دنیای مجازی اختصاصی با نام وایوپورت ورس (Viveport Verse) نیز اشاره دارند. کاربران می‌توانند در این دنیا آواتار سه‌بعدی خود را کنترل کرده و در رویدادهای آن شرکت کنند. گفته می‌شود که وایوپورت ورس به هدست‌های واقعیت مجاری محدود نبوده و کاربران می‌توانند با استفاده از رایانه‌های شخصی و گوشی‌های هوشمند خود نیز به آن دسترسی داشته باشند.

نظر شما در مورد هدست واقعیت مجاری هدست وایو فلو چیست؟ به‌نظر شما HTC این دستگاه را با چه قیمتی به فروش خواهد رساند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید