مراحل توسعه سیستم عامل RealityOS اپل به اتمام رسید - تکفارس 
مراحل توسعه سیستم عامل RealityOS اپل به اتمام رسید - تکفارس 
مراحل توسعه سیستم عامل RealityOS اپل به اتمام رسید - تکفارس 

مراحل توسعه سیستم عامل RealityOS اپل به اتمام رسید

مهدی حلوائی
۲۴ آبان ۱۴۰۱ - 09:39
هدست واقعیت افزوده اپل

قرار است که اپل در اوایل سال ۲۰۲۳ اولین هدست واقعیت افزوده‌ی خود را به بازار عرضه کند. این هدست از سیستم‌عامل ریلتی او اس (RealityOS) بهره می‌برد که از سال ۲۰۱۷ در دست توسعه بوده و با نام رمز Oak شناخته می‌شود. حال امروز گزارش جدیدی منتشر شده که به اتمام مراحل توسعه‌ی این سیستم‌عامل اشاره دارد.

مطالب مرتبط:

مارک گورمن (Mark Gurman)، تحلیل‌گر مشهور خبرگزاری بلومبرگ، امروز در جدیدترین گزارش خود اعلام کرد که سیستم‌عامل ریلتی او اس، نسخه‌ی واقعیت ترکیبی اپلیکیشن‌های اصلی اپل مانند Messages، فیس تایم و مپس را ارائه می‌دهد. گورمن همچنین اعلام کرده است که توسعه‌‌ی داخلی این سیستم‌عامل به اتمام رسیده و اپل می‌تواند از آن در هدست واقعیت افزوده‌ی خود استفاده کند.

هدست واقعیت افزوده اپل

بر اساس گزارش‌های قبلی، مموجی‌ها و SharePlay نقش مهمی در سیستم‌عامل ریلتی او اس خواهند داشت. لیست مشاغل مورد نیاز اپل به افراد متخصص در زمینه‌ی جلوه‌های ویژه و همچنین ویژگی‌های مرتبط با سلامتی و تولید محتوای این سیستم‌عامل نیز اشاره داشته است. ظاهراً ریلتی او اس از یک سرویس اشتراک ویدیوی جدید نیز بهره خواهد برد.

علاوه بر استخدام نیروهای جدید، اپل تیم مدیریت توسعه‌ی هدست واقعیت افزوده‌ی خود را نیز افزایش داده است. گفته می‌شود که این هدست با قیمت ۳۰۰۰ دلار به بازار عرضه می‌شود.

منبع: Wccftech

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید