تصاویر واقعی گوشی HTC U23 Pro 5G فاش شد - تکفارس 
تصاویر واقعی گوشی HTC U23 Pro 5G فاش شد - تکفارس 
تصاویر واقعی گوشی HTC U23 Pro 5G فاش شد - تکفارس 

تصاویر واقعی گوشی HTC U23 Pro 5G فاش شد

افشین نوری
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 11:04
HTC U23 Pro 5G

شرکت HTC ظاهرا قصد معرفی گوشی U23 Pro 5G را دارد و حالا تصاویر زنده آن فاش شده است که دید بسیار خوبی از طراحی آن در اختیار ما قرار می‌دهد. این تصاویر توسط فروم Symbian در PTT منتشر شده است و یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی را برای گوشی آینده HTC نشان می‌دهند.

گوشی HTC U23 Pro مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و ۱۲ گیگابایت رم خواهد بود که ارتقا قابل‌توجهی نسبت به مدل قبلی آن یعنی HTC U20 Pro محسوب می‌شود. نکته جالب اینکه گوشی فاش شده در تصاویر، مجهز به ۸ گیگابایت رم و یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی است که این موضوع نشان می‌دهد احتمالا دو یا سه نسخه با حافظه متفاوت برای آن عرضه خواهد شد.

این گوشی همچنین از یک سیستم دوربین چهارگانه در پنل پشتی خود بهره می‌برد که شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال می‌شود. یک دوربین سلفی نیز در داخل حفره پانچ هول بالای نمایشگر آن وجود خواهد داشت.

مشخصات احتمالی HTC U20 Pro

این گوشی اخیرا در گیگ بنچ با سیستم عامل اندروید ۱۳ ظاهر شده بود که مجهز به یک تراشه نامعلوم با چهار هسته پردازشی ۱.۸ گیگاهرتز، سه هسته با فرکانس ۲.۳۶ گیگاهرتز، یک هسته اصلی با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و یک واحد گرافیکی Adreno 644 بود. امتیازهای تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای آن به‌ترتیب در گیک‌بنچ ۶ برابر با ۹۳۳ و ۲۳۵۱ شده بود.

HTC U23 Pro 5G

هرچند مشخصات این گوشی به‌طور رسمی تائید نشده است، اما گفته می‌شود از یک نمایشگر ۱۲۰ هرتزی AMOLED، حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین‌های پیشرفته و یک باتری بزرگ با فناوری شارژ سریع بهره خواهد برد. انتظار می‌رود HTC U23 Pro در ماه ژوئن معرفی شود.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید