تاریخ معرفی پرچم دار جدید HTC به تعویق افتاد - تکفارس 
تاریخ معرفی پرچم دار جدید HTC به تعویق افتاد - تکفارس 

تاریخ معرفی پرچم دار جدید HTC به تعویق افتاد

مهدی ملکی
۹ خرداد ۱۴۰۱ - 16:48
پرچم دار HTC

مدت‌ها از عرضه آخرین گوشی بالارده شرکت HTC می‌گذرد، بنابراین بسیار بعید است که شما منتظر پرچم‌دار بعدی این شرکت باشید. به هر نحو، به نظر می‌رسد تاریخ معرفی پرچم‌دار بعدی این شرکت از ماه آوریل سال جاری میلادی به زمان دیگری موکول شده است.

ظاهراً دلیل اصلی تاخیر به همه‌گیری بیماری کرونا و نتیجه آن یعنی مشکل در زنجیره تامین کالا باز می‌گردد. به این ترتیب HTC هنوز این پروژه را لغو نکرده است. برخی از افراد باور دارند این گوشی HTC نیز همانند اگزودس ۱ و ۱s ظاهری عجیب و غیرمتداول خواهد داشت.

از طرفی به نظر می‌رسد HTC تصمیم گرفته گوشی هوشمند پرچم‌دار خود را در تناسب با هدست واقعیت مجازی وایو فلو VR به بازار عرضه کند. شاید یکی از هماهنگی‌های این دو محصول، وجود پیش‌فرض اپلیکیشن واقعیت افزوده در گوشی جدید HTC باشد.

وایو فلو به دو بلندگوی داخلی و دو میکروفون با قابلیت حذف نویز و اکو مجهز شده و از صدای بلوتوث، ۶۴ گیگابایت حافظه و ۴ گیگابایت رم نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین نمایشگر این هدست تصاویر را با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و میدان دید ۱۰۰ درجه‌ای به نمایش گذاشته و نرخ تازه‌سازی آن ۷۵ هرتز است. فن داخلی این هدست نیز هوای اطراف صورت کاربر را به داخل کشانده و هوای گرم را از دریچه‌ی بالایی به بیرون هدایت می‌کند.

وایو فلو از طریق درگاه USB-C شارژ شده و HTC موفق شده تا توان مورد نیاز آن را به ۷.۵ وات کاهش دهد. از این رو، گوشی‌ها و پاوربانک‌های پشتیبانی‌شده توانایی شارژ آن را خواهند داشت. وایو فلو همچنین از قابلیت ویژه‌ای برخوردار بوده که امکان تعویض منبع شارژ تا ۵ دقیقه را به کاربر می‌دهد. هر دو لنز استفاده‌شده در این هدست قابل تنظیم بوده و سیستم لولای دوگانه‌ی آن نیز قرارگرفتن هدست روی سر را راحت‌تر کرده است.

به غیر از این موارد، گزارش و شایعات چندانی در دست نیست. اگرچه پرچم‌دار بعدی HTC در دنیای موبایل هنوز به صورت عمومی معرفی نشده اما این شانس هم وجود دارد که این برند قدیمی بیشتر از این صنعت، روی متاورس سرمایه‌گذاری و تمرکز کند.

به نظر شما آیا HTC باری دیگر موفق به جلب نظر طرفداران خود خواهد شد یا گوشی‌ها و سایر محصولات این شرکت به تاریخ پیوسته‌اند؟

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید