HTC هدست واقعیت ترکیبی خود را در رویداد CES معرفی خواهد کرد - تکفارس 
HTC هدست واقعیت ترکیبی خود را در رویداد CES معرفی خواهد کرد - تکفارس 

HTC هدست واقعیت ترکیبی خود را در رویداد CES معرفی خواهد کرد

مهدی حلوائی
۲۵ آذر ۱۴۰۱ - 20:09
هدست واقعیت ترکیبی اچ تی سی

شرکت اچ تی سی (HTC) در طی سالیان گذشته هدست‌های واقعیت مجازی مختلفی از جمله هدست پرچمدار وایو پرو ۲، میان‌رده‌ی وایو کازموس الیت و همچنین هدست نسبتاً جدید وایو فلو را به بازار کرده است. این شرکت حالا هدست جدیدی را در دست ساخت دارد که علاوه بر فناوری واقعیت مجازی از واقعیت افزوده نیز پشتیبانی می‌کند.

اچ تی سی قصد دارد تا هدست واقعیت ترکیبی خود را در تاریخ ۵ ژانویه در نمایشگاه ۲۰۲۳ معرفی کند. این هدست دارای دوربین‌هایی در بخش جلویی و کناری بوده و علاوه بر پشتیبانی از کنترلر دارای ردیاب دست نیز می‌باشد. این محصول وزن کمی داشته و عمر باتری آن ۲ ساعت است اما با این وجود برای گیمینگ، ورزش و اهداف سازمانی مناسب خواهد بود.

از آن‌جایی که هدست واقعیت ترکیبی اچ تی سی برای رقابت با هدست ۱۵۰۰ دلاری متا کوئست پرو به بازار عرضه می‌شود، می‌توان از آن به عنوان یک پرچمدار یاد کرد. اچ تی سی ادعا می‌کند که این هدست دارای دامنه داینامیک بالاتری نسبت به هدست شرکت متا بوده و از این رو کاربران می‌توانند هنگام استفاده از آن، متون درون گوشی یا لپ تاپ خود را نیز بخوانند.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که این هدست برای ردیابی چشم از دوربین‌های به سمت داخل استفاده کرده باشد. همچنین ممکن است که دوربین‌های یادشده در این هدست تعبیه نشده باشند و اچ تی سی آن‌ها را به‌صورت جداگانه در دسترس قرار دهد. این هدست از قابلیت‌های امنیتی مهمی نیز برخوردار بوده که می‌تواند برگ برنده‌ی آن در برابر کوئست پرو باشد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید