تاریخ معرفی گوشی متاورسی U23 Pro 5G اچ تی سی مشخص شد - تکفارس 
تاریخ معرفی گوشی متاورسی U23 Pro 5G اچ تی سی مشخص شد - تکفارس 

تاریخ معرفی گوشی متاورسی U23 Pro 5G اچ تی سی مشخص شد

افشین نوری
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 10:30
اچ تی سی

اچ تی سی قرار است یک گوشی جدید به نام U23 Pro 5G معرفی کند و تاکنون شایعات زیادی درباره آن وجود داشته است، حالا اچ تی سی با انتشار تیزری تاریخ معرفی آن را اعلام کرده است. این گوشی در روز ۲۸ اردیبهشت (۱۸ می) معرفی خواهد شد.

سری U اچ تی سی اختصاص به گوشی‌های پرچمدار این شرکت دارد و اولین مدلی که در این سری معرفی شد HTC U12+ نام داشت که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد. دو سال بعد، اچ تی سی گوشی U20 5G را با تراشه اسنپدراگون ۷۶۵G را رونمایی کرد که حالا به نظر می‌رید که اچ تی سی قصد دارد مدل پرچم‌دار جدیدی معرفی کند.

اچ تی سی

براساس شایعات، گوشی U23 Pro 5G مجهز به تراشه اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. نمایشگر این گوشی یک پنل AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز خواهد بود و از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره خواهد برد. این گوشی سیستم عامل اندروید ۱۳ را اجرا خواهد کرد و شامل سه نسخه با شماره مدل‌های ۲QC9100, 2QC9200, و ۲QCB100 خواهد بود.

این برای دومین بار خواهد بود که اچ تی سی یک گوشی با لوگوی Viveverse معرفی خواهد کرد. این لوگو مربوط به پلتفرم متاورسی اچ تی سی می‌شود که اپلیکیشن‌ها و بازی‌های تعاملی ارائه می‌کند. این پلتفرم از طریق گوشی‌ها، تبلت‌ها و کامپیوترها و همچنین عینک واقعیت مجازی Vive Flow VR قابل دسترس است.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم U23 Pro 5G در نهایت با چه مشخصاتی معرفی خواهد شد.

منبع: PhoneAr

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.