تحلیلگر: فولکس واگن در سال ۲۰۲۵ از تسلا پیشی خواهد گرفت -
تحلیلگر: فولکس واگن در سال ۲۰۲۵ از تسلا پیشی خواهد گرفت -
تحلیلگر: فولکس واگن در سال ۲۰۲۵ از تسلا پیشی خواهد گرفت -

تحلیلگر: فولکس واگن در سال ۲۰۲۵ از تسلا پیشی خواهد گرفت

مهدی حلوائی
۲۴ شهریور ۱۴۰۰ - 16:36
فولکس واگن

در حال حاضر تسلا برترین شرکت سازنده‌ی خودروهای برقی است اما بسیاری از افراد بر این باورند که تسلا توان حفظ جایگاه خود در این بازار را نداشته و شرکت‌های خودروسازی دیگر مانند فولکس واگن با محصولات متنوع خود جای این شرکت در صدر جدول برترین شرکت‌های سازنده‌ی خودروهای برقی را خواهد گرفت.

در بازار فعلی خودروهای برقی، فولکس واگن تنها شرکتی است که توانایی ایجاد رقابت برای تسلا را دارد. این کمپانی بزرگ مالک بسیاری از برندهای خودروسازی بوده و در گذشته نیز توانایی خود در ساخت خودروهای برقی توانمند را ثابت کرده است. همچنین آقای هربرت دیس، مدیرعامل فولکس‌ واگن، نیز اعلام کرده که هدف این شرکت تبدیل‌شدن به برترین سازنده‌ی خودروهای برقی تا سال ۲۰۲۵ است.

فولکس واگن اعلام کرده که تا سال ۲۰۳۰ تعداد ۷۰ خودروی تمام‌برقی را در سرتاسر جهان عرضه خواهد کرد و همچنین فعالیت خود در کشور آمریکا را نیز افزایش خواهد داد. براساس گزارش تحلیل‌‌گر LMC Automative، این شرکت در مسیر درستی قرار داشته و احتمالاً در سال ۲۰۲۵ از شرکت تسلا پیشی خواهد گرفت. البته شرکت تسلا نیز در حال تاسیس دو کارخانه‌ی جدید در آمریکا و آلمان بوده و تا قبل از پایان سال ۲۰۲۱ میزان تولید خود را افزایش خواهد داد.

آیا فولکس واگن تا سال ۲۰۲۵ گوی سبقت را از رقیب آمریکایی خود خواهد ربود؟ تسلا تا سال ۲۰۲۵ و حتی ۲۰۳۰ در چه جایگاهی قرار خواهد داشت؟ آیا این شرکت سرانجام خودروهای متوع‌تری را به بازار عرضه خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: InsideEVs

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید