شیائومی تیزر گوشی ردمی ۱۰ پرایم را منتشر کرد - تکفارس 
شیائومی تیزر گوشی ردمی ۱۰ پرایم را منتشر کرد - تکفارس 
شیائومی تیزر گوشی ردمی ۱۰ پرایم را منتشر کرد - تکفارس 

شیائومی تیزر گوشی ردمی ۱۰ پرایم را منتشر کرد

افشین نوری
۲ شهریور ۱۴۰۰ - 10:01
ردمی

حساب توییتری ردمی هند به‌تازگی و در یک اقدام عجیب، نام کاربری خود را به رشته‌ای از اعداد تغییر داده است و تیزری از یک گوشی جدید با عنوان “all round superstar” و هشتگ ComingSoon# منتشر کرده است که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید.

مطالب مرتبط:

در این تیزر می‌توان مشاهده کرد که گوشه سمت چپ تصویر دارای نور درخشانی است که احتمالاً اشاره به شارژ سریع دستگاه دارد و همچنین در گوشه سمت راست نیز می‌توان نور درخشانی همراه با عبارت “Hz” مشاهده کرد که احتمالاً اشاره به نرخ نوسازی بالای نمایشگر گوشی جدید دارد.

ردمی

همچنین رشته‌ای از اعداد وجود دارد که اگر بخواهیم آن را به حروف ترجمه کنیم به صورت عبارت “superstar is coming” در می‌آید. البته ما نمی‌خواهم این پازل را برای شما اسپویل کنیم، اما اگر سرنخی برای حل آن می‌خواهید باید بگوییم که اعداد ذکر شده در تصویر همگی عدد اول هستند که این موضوع نشان می‌دهد ما با یک مدل پرایم (Prime) روبه‌رو خواهیم بود.

در واقع این تصویر بسیار شبیه به تصویری است که قبلاً توسط افشاگری به نام Abhishek Yadav فاش در مورد ردمی ۱۰ پرایم منتشر شده بود.

طبق تصویری که امروز منتشر شده است، ما ۱۱ روز تا زمان معرفی هندست جدید ردمی فاصله داریم، بنابراین این گوشی در تاریخ ۳ سپتامبر رونمایی خواهد شد. ما انتظار داریم که در روزهای آینده شاهد افشای تیزرها و اطلاعات بیشتری در مورد این گوشی باشیم.

راهنمایی: شما برای تبدیل اعداد اولی که ردمی در حساب توییتر خود منتشر کرده است می‌توانید از این لیست برای تبدیل آن‌ها به اعداد ۱ تا ۲۶ استفاده کنید. بعد از این کار، فقط کافی است که اعداد به دست آمده را با حروف متناظر آن‌ها در زیان انگلیسی جایگزین کنید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید