شیائومی خط تولید ردمی نوت ۱۰ را متوقف کرد - تکفارس 
شیائومی خط تولید ردمی نوت ۱۰ را متوقف کرد - تکفارس 

شیائومی خط تولید ردمی نوت ۱۰ را متوقف کرد

مهدی حلوائی
۱ شهریور ۱۴۰۰ - 19:29
خط تولید ردمی نوت 10 متوقف شد

شعبه‌ی کشور اندونزی شیائومی در خبری اعلام کرد که خط تولید گوشی ردمی نوت ۱۰ متوقف شده و بهتر است که کاربران محصولات دیگر این سری از گوشی‌های ردمی را خریداری کنند. به‌نظر می‌رسد که مشکل کمبود پردازنده دلیل اصلی این اتفاق بوده و به احتمال زیاد این مشکل بازارهای کشورهای دیگر را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

مطالب مرتبط:

شیائومی ردمی نوت ۱۰ که نسخه‌ی پایه‌ی این سری از گوشی‌های ردمی می‌باشد، از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۷۸ و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی استفاده کرده است. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۳۳ واتی و صفحه نمایش اولد از ویژگی‌های قابل توجه این گوشی می‌باشد. سخت‌افزار قدرتمند این گوشی موجب شده تا موجودی آن در کشور اندونزی به پایان برسد. با توجه به محبوبیت این گوشی، بعید نیست که موجودی دیگر گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ نیز به‌زودی به اتمام برسد.

شرکت‌های تولیدکننده‌ی پردازنده به‌دلیل شیوع ویروس کرونا در حال حاضر قادر به پاسخ به تقاضای روزافزون شرکت‌های گوشی‌سازی نبوده‌اند. برخی از کارخانه‌ها نیز به‌دلیل افزایش تعداد مبتلایان این ویروس مجبور شده‌اند تا با تعداد محدودی از کارکنان به فعالیت بپردازند. برخی دیگر از کارخانه‌ها کشور اندونزی نیز به‌دلیل نبود نیروی انسانی به‌صورت کامل تعطیل شده‌اند.

نظر شما در مورد گوشی ردمی نوت ۱۰ چیست؟ آیا دیگر گوشی‌های سری ردمی نوت ۱۰ نیز با مشکل مشابهی مواجه خواهند شد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید