سری ردمی K70 رکورد فروش شیائومی را شکست - تکفارس 
سری ردمی K70 رکورد فروش شیائومی را شکست - تکفارس 
سری ردمی K70 رکورد فروش شیائومی را شکست - تکفارس 

سری ردمی K70 رکورد فروش شیائومی را شکست

افشین نوری
۲۹ آذر ۱۴۰۲ - 09:19
ردمی K70

شیائومی اخیرا سری ردمی K70 را معرفی کرد و حالا پوستری که توسط این شرکت منتشر شده است تائید می‌کند که فروش این سری در ۱۴ روز اول عرضه از مرز ۱ میلیون دستگاه عبور کرده است.

سری ردمی K70 در ۲۹ نوامبر در چین رونمایی شد و فروش آن در ۱ دسامبر آغاز شد. تنها در عرض چند دقیقه پس از عرضه آن، شیائومی اعلام کرد که فروش آن در ۵ دقیقه اول از ۶۰۰۰۰۰ دستگاه فراتر رفته است که بیش از دو برابر فروش سری K60 بود.

ردمی K70

سری ردمی K70 شامل سه مدل مانند ردمی K70e، ردمی K70 و ردمی K70 پرو می‌شود که به‌ترتیب از تراشه‌های دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا، اسنپدراگون ۸ نسل ۲ و اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برند. این سری دارای مشخصات هیجان‌انگیزی مثل صفحه نمایش OLED با وضوح ۲K، باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع تا ۱۲۰ وات است.

طبق برخی گزارش‌ها، ظاهرا قرار است ردمی K70e در بازارهای جهانی با نام پوکو X6 پرو ۵G عرضه شود. از طرف دیگر، K70 پرو ممکن است در سطح جهانی به نام پوکو F6 پرو ۵G ارائه شود.

انتظار می‌رود پوکو X6 پرو مجهز به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED با وضوح ۱.۵K و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا، تا ۱۶ گیگابایت رم، تا ۱ ترابایت حافظه داخلی و باتری ۵۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۹۰ وات باشد.

قیمت آن نیز احتمالا زیر ۳۰۰ دلار خواهد بود. ردمی K70E دارای دقت رنگ استثنایی و قابلیت‌های محافظت از چشم است و از کاهش نور آبی پشتیبانی می‌کند. این گوشی مجهز به تراشه دایمنسیتی ۸۳۰ اولترا است که با استفاده از فناوری ۴ نانومتری TSMC ساخته شده و دارای حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5x است. این تراشه دارای قابلیت‌های هوش مصنوعی است که شامل مدل Xiao Ai، پرتره‌های هوش مصنوعی، ورودی هوش مصنوعی، اتوماسیون AI-IoT و جستجوی آلبوم هوش مصنوعی است.

در بخش دوربین، ردمی K70E دارای سیستم دوربین سه گانه در پشت است که شامل یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی OV64B با لرزشگیر اپتیکال، یک دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی می شود. دوربین سلفی آن هم یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید