شیائومی از تلویزیون گیمینگ ردمی مکس با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی رونمایی کرد - تکفارس 
شیائومی از تلویزیون گیمینگ ردمی مکس با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی رونمایی کرد - تکفارس 
شیائومی از تلویزیون گیمینگ ردمی مکس با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی رونمایی کرد - تکفارس 

شیائومی از تلویزیون گیمینگ ردمی مکس با نمایشگر ۱۴۴ هرتزی رونمایی کرد

محمدامین حیدری
۲۳ فروردین ۱۴۰۳ - 15:52
تلویزیون گیمینگ ردمی مکس

به تازگی شیائومی از تلویزیون گیمینگ ردمی مکس با نمایشگر ۱۰۰ اینچی و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز رونمایی کرده است.

مدتی است که شیائومی عرضه محصولات گیمینگ را تحت برند ردمی آغاز کرده و اکنون شاهد معرفی یک تلویزیون گیمینگ فوق‌العاده با نام ردمی مکس توسط این شرکت هستیم؛ آنچه که محصول جدید شیائومی را به یک تلویزیون گیمینگ تبدیل کرده است، بهره‌مندی از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز می‌باشد. با این تلویزیون علاوه‌بر تماشای فیلم، قادر خواهید بود تا بازی‌های کنسول را به شکلی روان روی نمایشگر ۱۰۰ اینچی آن با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز اجرا کنید.

شیائومی در رویداد امروز از چندین محصول جدید خود رونمایی کرد که تلویزیون ردمی مکس یکی از آن‌ها است. این تلویزیون جهت پیش خرید برای مردم چین در دسترس می‌باشد و کسانی که آن را بین ۱۰ تا ۳۰ آوریل خریداری کنند، یک اسپیکر شیائومی با قیمت ۱۴۹۹ یوان (معادل ۲۰۷ دلار) به عنوان هدیه دریافت خواهند کرد.

تلویزیون گیمینگ ردمی

گفتنی است که تلویزیون ردمی مکس با رزولوشن ۴K و پنل ۱۴۴ هرتزی عرضه می‌شود. البته استفاده از رزولوشن کمتر از ۴K برای یک نمایشگر غول پیکر ۱۰۰ اینچی کار اشتباهی خواهد بود؛ بنابراین شیائومی در این زمینه انتخاب درستی کرده است. شما می‌توانید علاوه‌بر استفاده از نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی در تلویزیون گیمینگ ردمی، با فعالسازی حالت “competitive mode” این نرخ را تا ۲۴۰ هرتز افزایش دهید.

همچنین تلویزیون گیمینگ ردمی از حداکثر روشنایی ۷۰۰ نیت بهره می‌برد که برای محیط‌های بسته مناسب است. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون می‌توان به سازگاری آن با دستگاه‌های HyperOS و بهره‌مندی از ۴ گیگابایت رم در کنار ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی اشاره نمود. گفتنی است که شیائومی تلویزیون جدید خود را به استاندارد وای فای ۶ و پردازنده چهار هسته‌ای با هسته‌های Cortex A73 مجهز کرده است.

تلویزیون گیمینگ ردمی از سه پورت HDMI، دو پورت USB و یک پورت شبکه بهره می‌برد؛ این تلویزیون علاوه‌بر پشتیبانی از دالبی اتموس، دالبی ویژن و +HDR10، به دو اسپیکر داخلی ۱۵ واتی نیز مجهز شده است؛ همچنین اندازه‌ای به ابعاد ۲.۲ متر عرض و ۱.۲ متر طول دارد که وزن آن به حدود ۶۳ کیلوگرم می‌رسد؛ در نتیجه با اطمینان می‌توان گفت که تلویزیون جدید شیائومی بسیار بزرگ است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید