ویندوز ۱۱ اپلیکیشن های اندروید را به صورت بومی اجرا می کند - تکفارس 
ویندوز ۱۱ اپلیکیشن های اندروید را به صورت بومی اجرا می کند - تکفارس 
ویندوز ۱۱ اپلیکیشن های اندروید را به صورت بومی اجرا می کند - تکفارس 

ویندوز ۱۱ اپلیکیشن های اندروید را به صورت بومی اجرا می کند

مهدی ملکی
۳ تیر ۱۴۰۰ - 22:23
ویندوز ۱۱

مایکروسافت در رویداد معرفی ویندوز ۱۱ تایید کرد که این نسخه جدید از سیستم عاملش می‌تواند به صورت بومی اپلیکیشن‌های اندروید را اجرا کند. بنابراین نیاز نیست که شما اپلیکیشن‌های اندرویدی خود را از روی یک گوشی هوشمند استریم کنید.

مطالب مرتبط:

مایکروسافت برای افزودن اپلیکیشن‌های اندروید به ویندوز ۱۱ از فروشگاه اپلیکیشن آمازون استفاده خواهد کرد. این بخش جدید درون اپلیکیشن فروشگاه رسمی مایکروسافت در دسترس قرار خواهد گرفت. بنابراین به این ترتیب به لطف این ویژگی شما می‌توانید به اپلیکیشن‌های محبوبی مانند تیک تاک روی ویندوز ۱۱ دسترسی داشته باشید. بیانیه رسمی مایکروسافت درباره این ویژگی جدید ویندوز ۱۱ به صورت زیر است:

بعدتر در اواخر امسال کاربران می‌توانند اپلیکیشن‌های اندروید را روی فروشگاه مایکروسافت از طریق بخش آمازون دریافت کنند. ضبط و ارسال ویدیوهای تیک تاک را با استفاده از Khan Academy Kids که تصور کنید. ما موارد بیشتری در این‌باره داریم که طی ماه‌های آینده آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. ما به دنبال پیشرفت‌های بیشتری در این زمینه با همکاری با آمازون و اینتل به واسطه استفاده از فناوری Intel Bridge هستیم

ویندوز ۱۱ - اندروید

منبع: MS Power User

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید