خاکستر شدن لامبورگینی اوروس در تایوان بر اثر اتصالی برق در سیستم خودرو - تکفارس 
خاکستر شدن لامبورگینی اوروس در تایوان بر اثر اتصالی برق در سیستم خودرو - تکفارس 

خاکستر شدن لامبورگینی اوروس در تایوان بر اثر اتصالی برق در سیستم خودرو

علیرضا فاضل
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 23:52
لامبورگینی اوروس

کمپانی لامبورگینی در سال گذشته ۴,۳۹۱ دستگاه خودروی شاسی بلند اوروس تولید نمود. این میزان تولید از فروش دو مدل معروف اوراکان (Huracan) و آونتادور (Aventador) بر روی هم بیش‌تر است که موفقیت بسیار این خودرو را نشان می‌دهد. البته یکی از این دستگاه‌های اوروس با پایان آن‌چنان شیرینی مواجه نشد. این اوروس سیاه رنگ در صبح روز ۲۷ آپریل در یکی از بزرگراه‌های تایوان در آتش سوخت و جلوی جشم صاحب آن تبدیل به تلی از خاکستر شد.

بر اساس گزارش Taiwan News، راننده این خودرو موفق می‌شود بدون آسیبی جدی از اتوموبیل قبل از آتش گرفتن خارج شود، اما شرایط برای این لامبورگینی به خوبی صاحب ۲۹ ساله آن پیش نرفت و چند دقیقه بعد، این اتوموبیل شروع به آتش گرفتن می‌کند. یک خودروی امداد جاده‌ای نیز سعی در خاموش کردن حریق می‌نماید که متأسفانه نتیجه‌ای در بر ندارد.

مطالب مرتبط:

صاحب آن که تنها ۸ ماه بود این اتوموبیل مجهز به موتور V8 را خریداری نموده بود، در آغاز هیچ اطلاعی نداشت که دلیل شروع این آتش‌سوزی چه بوده است. مدتی بعد از آن دپارتمان آتش‌نشانی تایوان اعلام کرد که دلیل این آتش‌سوزی ناگهانی، مشکلی در سیستم برق‌رسانی خودرو بوده است.

برند لامبورگینی در حال حاضر مدل اوروس را با قیمت جهانی ۳۵۸ هزار دلار به فروش می‌رساند. با این قیمت، مدل اوروس در دسته اتوموبیل‌‌های سوپرلوکس قرار می‌گیرد.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.