لامبورگینی خودروی جدیدی را در تابستان معرفی خواهد کرد
لامبورگینی خودروی جدیدی را در تابستان معرفی خواهد کرد

لامبورگینی خودروی جدیدی را در تابستان معرفی خواهد کرد

مهدی حلوائی
۲۶ تیر ۱۴۰۰ - 15:24
لامبورگینی اونتادور آلتیمای

در حال حاضر شرکت لامبورگینی دوران موفقی را پشت سر می‌گذارد. در واقع لامبورگینی کنفرانسی را با عنوان “بهترین شش ماه تمام دوران” برگزار کرد که به موفقیت بزرگ این شرکت ایتالیایی در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۱ اشاره داشته است. خودروی لامبورگینی اوروس با ۲٫۷۹۶ واحد فروش هنوز هم پرفروش‌ترین محصول این شرکت در بازه‌ی زمانی ذکرشده است. کشور آمریکا نیز بزرگ‌ترین بازار خودروهای لامبورگینی محسوب شده و پس از آن، کشورهای چین، هنگ کنگ و ماکائو میزبان محصولات این شرکت هستند.

مطالب مرتبط:

لامبورگینی در جریان جدیدترین کنفرانس خبری خود از معرفی خودروی جدیدی در تابستان خبر داد. این در حالی است که خودروی اونتادور آلتیمای تنها چند روز قبل رونمایی شده بود. از آن‌جایی که اونتادور آلتیمای آخرین خودروی مجهز به موتور V12 است، هنوز مشخص نیست که خودروی جدید از چه نوعی خواهد بود. لامبورگینی در گذشته اعلام کرده بود که تا پایان سال جاری دو خودروی V12 را به بازار عرضه خواهد کرد.

بد نیست بدانید که پنجاهمین سالگرد خودروی افسانه‌ای کانتاش امسال برگزار خواهد شد و از این رو ممکن است که لامبورگینی به همین مناسبت، نسخه‌ی جدیدی از این خودرو را معرفی کند. در این صورت، نسخه‌ی جدید کانتاش از فرمولی مشابه خودروی میورا هومج پیروری خواهد کرد. این نسخه‌ی محدود درسال ۲۰۱۶ برای ادای احترام به اولین ابرخودروی شرکت لامبورگینی ساخته شد. با این وجود، هنوز اطلاعات رسمی مربوط به خودرو جدید لامبورگینی مشخص نشده است. قرار است که نسخه‌ی برقی تمام خودروهای لامبورگینی تا سال ۲۰۲۴ به بازار عرضه شده و خودروی برقی جدید این شرکت نیز در سال ۲۰۲۵ روانه‌ی بازار شود.

به نظر شما لامبورگینی در تابستان سال جاری از چه خودرویی رونمایی خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.