تمام ۱۱۲ دستگاه لامبورگینی کانتاش جدید به فروش رسید -
تمام ۱۱۲ دستگاه لامبورگینی کانتاش جدید به فروش رسید -

تمام ۱۱۲ دستگاه لامبورگینی کانتاش جدید به فروش رسید

مهدی حلوائی
۳۰ مرداد ۱۴۰۰ - 10:40
لامبورگینی کانتاش جدید

لامبورگینی هفته‌ی گذشته از نسخه‌ی جدید خودروی افسانه‌ای کانتاش رونمایی کرد. این کمپانی ایتالیایی اعلام کرده بود که تنها ۱۱۲ دستگاه از این ابرخوردوی هایبریدی را تولید خواهد کرد و حالا به‌نظر می‌رسد که تمام این ۱۱۲ دستگاه به‌فروش رسیده است.

مطالب مرتبط:

این خودرو که از پلتفرم اونتادور استفاده کرده، به ترکیب پیشرانه‌ی هایبریدی V12 و پیشرانه‌ی الکتریکی خودروی سیان FKP 37 مجهز شده است. این پیشرانه‌ی هایبریدی ۸۰۳ اسب بخار (۵۹۹ کیلووات) توان و ۵۳۱ پوندفیت (۷۱۹ نیوتون‌متر) گشتاور را تولید کرده و با حداکثر سرعت ۲۲۱ مایل بر ساعت (۳۳۵ کیلومتر بر ساعت)، شتاب ۶۰ مایل را در ۲٫۸ ثانیه پر می‌کند. همچنین این پیشرانه می‌تواند در ۸٫۶ ثانیه به شتاب ۱۲۴ مایل بر ساعت (۲۰۰ کیلومتر بر ساعت) برسد. جعبه‌دنده‌ی خودکار هفت‌سرعته‌ی خودرو نیز قدرت تولیدشده را در به چرخ‌های آن ارسال می‌کند.

لامبورگینی کانتاش جدید

لامبورگینی کانتاش جدید در اواخر سال جاری در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. هنوز قیمت این خودرو به‌طور رسمی اعلام نشده اما برخی منابع به قیمت ۱ و حتی ۳٫۵ میلیون دلاری آن اشاره کرده‌اند. کانتاش جدید در واقع یک ابرخودروی مدرن با ظاهری کلاسیک بوده که در طراحی آن به نسخه‌ی قدیمی و محبوب این خودرو ادای احترام شده است.

نظر شما در مورد لامبورگینی کانتاش جدید چیست؟ به‌نظر شما این خودرو با چه قیمتی به‌فروش رسیده است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید