تماشا کنید: جعبه گشایی موتورولا موتو G پلی ۲۰۲۱ - تکفارس 
تماشا کنید: جعبه گشایی موتورولا موتو G پلی ۲۰۲۱ - تکفارس 

تماشا کنید: جعبه گشایی موتورولا موتو G پلی ۲۰۲۱

مهدی ملکی
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 18:57
جعبه گشایی موتورولا موتو G پلی ۲۰۲۱

گوشی هوشمند موتو G پلی ارزان‌ترین محصول در بین چهار گوشی شرکت موتورولا است که در اوایل سال جاری برای عرضه در بازار آمریکا معرفی شدند. این گوشی با قیمت ۱۶۹ دلار در دسته‌ی گوشی‌های اقتصادی قرار می‌گیرد. بیشتر ویژگی‌های این گوشی نسبت به قیمت آن منطقی به‌نظر می‌رسد. این ویژگی‌ها شامل صفحه نمایش ال سی دی ۶٫۵ اینچی با رزولوشن اچ دی و نرخ تازه‌سازی استاندارد، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۶۰، ۳ گیگابایت رم و البته باتری قدرتمند ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌شود.

فاکتور دیگری که ممکن است کاربران را به خرید این گوشی ترغیب کند، خروج شرکت ال جی از بازار گوشی‌های هوشمند است که کار را برای گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی موتورولا راحت‌تر می‌کند. موتورولا تا به حال گوشی‌های اقتصادی زیر ۱۵۰ دلار خود را در کشور آمریکا عرضه نکرده بود و موتو G پلی اولین گوشی هوشمند این شرکت بوده که در این دسته قرار گرفته است.

مطالب مرتبط:

با این حال، برخی از ویژگی‌های موتو G پلی حتی با وجود قیمت پایین نیز ناامیدکننده به‌نظر می‌رسند. برای مثال، این گوشی در حالی از حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی (گوشی قابلیت ارتقای حافظه‌ی داخلی را دارد) و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است که بسیاری از گوشی‌های رقیب با همین قیمت، قابلیت‌های بهتری را در اختیار کاربران قرار داده‌اند. به‌طور خلاصه، نمی‌توان از موتو G پلی نسبت به قیمت آن انتظار زیادی داشت اما توجه داشته باشید که شما می‌توانید با ۵۰ یا ۱۰۰ دلار بیشتر، گوشی‌های به‌شدت بهتر و قدرتمندتری را صاحب شوید.

موتو g پلی 2021

صفحه نمایش این گوشی نیز عملکرد قابل توجهی ندارد و شامل کیفیت زیادی نمی‌شود. رزولوشن ۷۲۰ پیکسل به نظر برای صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی این گوشی کم بوده و تصاویر در بیشتر مواقع پیکسل‌شده نمایش داده می‌شوند. میزان روشنایی صفحه نمایش نیز در حالت عادی کمی پایین بوده و این مورد تنها با افزایش میزان روشنایی تا بالاترین حد، رفع می‌شود. با این وجود، مشکل تاریکی صفحه نمایش در محیط‌های بیرون از ساختمان و زیر نور خورشید بیشتر مشاهده می‌شود و افزایش میزان روشنایی نیز کمکی به آن نمی‌کند.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.