آنر پلی ۲۰ با نمایشگر ۶٫۵ اینچی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی معرفی شد - تکفارس 
آنر پلی ۲۰ با نمایشگر ۶٫۵ اینچی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی معرفی شد - تکفارس 
آنر پلی ۲۰ با نمایشگر ۶٫۵ اینچی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی معرفی شد - تکفارس 

آنر پلی ۲۰ با نمایشگر ۶٫۵ اینچی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی معرفی شد

افشین نوری
۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 13:34
آنر پلی 20

آنر یک گوشی هوشمند جدید به نام آنر پلی ۲۰ در چین معرفی کرده است. طراحی این گوشی نشان می‌دهد که این هندست احتمالا همان دستگاهی است که اخیرا با نام رمزی  KOZ-AL00 4G تائیدیه TENAA چین را دریافت کرده است. قیمت این گوشی اقتصادی، از ۸۹۹ یوان (۱۳۸ دلار) شروع خواهد شد.

مشخصات آنر پلی ۲۰

آنر پلی ۲۰ از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰x۱۶۰۰ پیکسل (+HD) بهره می‌برد و یک ناچ قطره‌ای در بالای خود دارد که نسبت تصویر به بدنه‌ی دستگاه را به ۸۹.۳ درصد رسانده است. کار پردازش این هندست را چیپست Unisoc Tiger T610 بر عهده دارد که شامل دو هسته پردازشی Cortex A75 با سرعت کلاک ۱.۸ گیگاهرتز و شش هسته Cortex A55 با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز، به‌همراه یک پردازنده گرافیکی Mali G52 با سرعت کلاک ۶۱۴.۴ مگاهرتز می‌شود .

مطالب مرتبط:

آنر پلی ۲۰ تا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد و برای دسترسی به حافظه بیشتر می‌توان از کارت microSD در داخل آن استفاده کرد. نرم‌افزار گوشی، سیستم‌عامل اندروید ۱۰ با رابط کاربری Magic UI 4.0 است و انرژی دستگاه را یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی تامین می‌کند.

در جلوی هندست یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و در پشت آن یک ماژول دوربین مربعی‌شکل شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین عمقی ۲ مگاپیکسلی و یک فلاش LED وجود دارد.

قیمت و تاریخ عرضه آنر پلی ۲۰

آنر پلی ۲۰ در حال حاضر قابل پیش‌سفارش است و از تاریخ ۳۰ آوریل برای خرید از فروشگاه‌های آنلاین قابل دسترس خواهد بود. این گوشی در نسخه‌های ۴/۱۲۸ گیگابایتی، ۶/۱۲۸ گیگابایتی و ۸/۱۲۸ گیگابایتی معرفی شده که به‌ترتیب دارای قیمت ۸۹۹ یوان (۱۳۸ دلار)، ۱۰۹۹ یوان (۱۶۹ دلار) و ۱۳۹۹ یوان (۲۱۶ دلار) هستند. آنر پلی ۲۰ در رنگ‌های متنوعی مانند مشکی، سفید، آبی و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

مبنع: gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید